اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آغاز تولید تله‎فیلم "تش" در سیمای جهان‌بین

خبرگزاری فارس: مراحل تولید تله‌فیلم "تش" در شبکه استانی سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری آغاز شد.

آغاز تولید تله‎فیلم "تش" در سیمای جهان‌بین
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری این تله فیلم 90 دقیقه‎ای به تهیه کنندگی و نویسندگی فرشاد صالحی و کارگردانی داریوش ربیعی مراحل تولید را در استان چهارمحال و بختیاری سپری می‎کند.
تله فیلم "تش" که مراحل نگارش فیلمنامه آن از فروردین امسال آغاز و در اواخر مرداد به پایان رسید، در فضایی محلی به نمایش روابط انسانی می‌پردازد.
داستان این تله فیلم روایت زندگی انسان‌هایی است که در برابر موقعیت‌های پیش آمده و حوادث پیش بینی نشده، فرصت بروز عکس‎العمل‌های متفاوتی را پیدا می‌کنند.
"جهانگیر" شخصیت اصلی داستان که فردی حدوداً 50 ساله است در برابر اتفاقی ناخواسته در محیط خانوادگی‌اش با چالشی درونی و اجتماعی روبرو می شود.
مدیرکل صدا و سیمای استان چهارمحال و بختیاری در بازدید از مراحل ضبط تله فیلم "تش" با اشاره به اینکه این تله فیلم، آسیب‌های جامعه روستایی را به تصویر می‎کشد، گفت: ضبط این فیلم در هفته‎های آینده به اتمام می‌رسد و امید است با پخش آن بعضی از معضلات فرهنگی موجود در جامعه شهری، روستایی و عشایری حل شود.
حجت‎الله رحیم‎زاده افزود: از ابتدای امسال تاکنون پنج تله فیلم در صدا و سیمای مرکز استان ساخته شده که در نوع خود عملکردی بی‎نظیر برای این مرکز بوده است. 
احمدرضا رافعی، جواد هیاریان، ژاکلین اعتصامی، کریم خودسیانی، حسین اصغریان، زهرا اسماعیلی، شیرین صمدی، آزاده اسماعیل خانی، سلیمه رنگ زن بازیگران این تله فیلم هستند، و محمد قلی‌پور مدیر تصویربرداری، فرهاد امامی صدابردار، حسین غضنفری تدوین‌گر و  مهدی حسام ذاکری طراحی صحنه این تله فیلم را بر عهده دارند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول