اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سراب:

کاندیدای مجلس حق استفاده از امکانات بیت‌المال برای تبلیغ را ‌ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار سراب با هشدار به مسئولان دستگاه‌های دولتی در شهرستان گفت: هیچ یک از نامزدهای انتخابات مجلس حق ندارند از امکانات بیت‌المال برای تبلیغ خود یا تخریب دیگران استفاده کنند.

کاندیدای مجلس حق استفاده از امکانات بیت‌المال برای تبلیغ را ‌ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدرضا بیرامی عصر امروز در جلسه شورای اداری سراب اظهار داشت: دولت فعلی منشاء به انجام رساندن 30 طرح و برنامه مهم ملی بوده، که دولت‌های قبلی از انجام آنها عاجز مانده بودند.
وی از هدفمند کردن یارانه‌ها، پیشرفت در فناوری هسته‌ای و هوا-فضا،خودکفایی و صادرات بنزین، مسکن مهر، گام‌های اساسی در اجرای اصل 44 قانون اساسی به عنوان بخشی از این طرح‌ها نام برد که دولت نهم و دهم آنها را عملیاتی کرده است.
بیرامی در بحث هسته‌ای یاد آورشد: دولت قبلی چیزی نمانده بود که کلاس‌های فیزیک دانشگاه‌ها را نیز تعطیل کند، ولی امروز ملت ایران با درایت مسئولان عالی نظام جزء کشورهای برخوردار از دانش هسته‌ای است.
بیرامی با انتقاد شدید از برخی موضع گیری‌های تخریبی ‌علیه دولت اظهار داشت: در بررسی کارنامه دولت باید انصاف را رعایت کرد.
وی تصریح کرد: متاسفانه برخی با نادیده گرفتن خدمات اساسی دولت و با استفاده از تریبون‌های مختلف عملکرد دولت را مورد هجوم قرار می‌دهند.
فرماندار سراب در ادامه با اشاره به بحث سرشماری نفوس و مسکن در کشور گفت: با تصویب دولت مدت زمان سرشماری در کشور از 10سال به پنج سال کاهش یافته و این سرشماری از دوم آبان ماه سال‌جاری آغاز و 20 روز ادامه خواهد داشت.
وی از مسئولان و ارگان‌های دولتی خواست تا طبق وظیفه قانونی خود نهایت همکاری را با اجرایی شدن این طرح به عمل آورند.

ضرورت بسترسازی برای اجرای ایجاد مشاغل خانگی و اشتغال
فرماندار سراب با بیان اینکه بستر سازی برای اجرای طرح مشاغل خانگی صورت گرفته است، گفت: با توجه به تعریف بیش از 241شغل به عنوان مشاغل خانگی از سوی شورای اشتغال، افراد واجد شرایط پروانه و تسهیلات بانکی به میزان 50میلیون ریال دریافت خواهندکرد.
وی بر اطلاع‌رسانی و راهنمایی مردم در این زمینه تاکید کرد و گفت: سهمیه تسهیلات بانکی برای شهرستان مشخص شده و ارگان‌های مسئول باید در این زمینه تلاش کنند.
بیرامی با اشاره به برنامه‌ریزی برای ایجاد 163 هزار شغل در سطح استان تصریح کرد: شهرستان سراب در این زمینه رتبه سوم در استان را کسب کرده است.
رئیس شورای اداری سراب همچنین با اعلام اینکه بودجه عمرانی امسال سراب100میلیارد ریال است، خاطرنشان کرد: نظر به فصل کاری کوتاه در منطقه سراب مسئولان باید جدیت بیشتری برای اخذ اعتبارات و انجام دادن طرح‌های عمرانی داشته باشند.

هشدار به دستگاه‌های دولتی
فرماندار سراب باهشداربه مسئولان دستگاه‌های دولتی در سراب گفت: هیچ یک از نامزدهای انتخابات مجلس حق ندارند از امکانات بیت‌المال برای تبلیغ خود یا تخریب دیگران استفاده کنند.
وی از مسئولان دولتی خواست تا مراقبت بیشتری در این مورد داشته باشند.

جوانان را دریابیم
بیرامی در ادامه جلسه شورای اداری سراب بر ضرورت ایجاد فضای نشاط و شادی در جامعه تاکید کرد و گفت: باید محیط با نشاطی برای جوانان فراهم کنیم و امکانات هنری و ورزشی شهرستان را توسعه دهیم.
وی خواستار بهره‌گیری از ظرفیت جوانان برای مشارکت در اداره جامعه شد.
پول یارانه‌ها را بی‌خود هدر ندهیم
فرماندار سراب پیشنهاد کرد: پول یارانه‌ها به خصوص در مناطق روستایی با برنامه‌ریزی خود اهالی جمع‌آوری و برای ایجاد اشتغال از طریق دایر کردن کارگاه‌های دولتی به کارگرفته شود.
وی افزود: می‌توان با اخذ تسهیلات بانکی کارگاه‌های تولیدی دایر کرده و اقساط انها را با تجمیع پول یارانه‌ها پرداخت کرد.
انتهای پیام/ش10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول