اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

استقبال مردم از رهبری در پاوه باشکوه‌تر خواهد بود

خبرگزاری فارس: فرماندار جوانرود گفت: استقبال چشمگیر مردم جوانرود از مقام معظم رهبری در پاوه با‌شکوه‌تر از کرمانشاه خواهد بود.

استقبال مردم از رهبری در پاوه باشکوه‌تر خواهد بود
به گزارش خبرگزاری فارس از جوانرود، مصطفی عظیمی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهر با یادآوری دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عزت، اقتدار و سربلندی نظام به برکت خون شهداست و شهدا به ما آموختند که هر لحظه اسلام و دین خدا در خطر است.
وی ادامه داد: سکوت در برابر قدرت‌های مستبد و زورگو چیزی جز ذلت و خواری به دنبال نخواهد داشت.
عظیمی تصریح کرد: قدوم مبارک مقام معظم رهبری بر دیار کرمانشاه پیامدهای معنوی و تاریخی خواهد داشت و با این سفر استان کرمانشاه ده سال به جلو خواهد رفت.
وی شهرستان جوانرود را شهری محروم و رنج کشیده خواند و تصریح کرد: با وجود اینکه بیش از دو دهه از تبدیل شدن آن به شهرستان می‌گذرد هنوز به مشکلات و موانعی برمی‌خوریم که نیاز به کار دارد و زمان می‌برد. 
فرماندار جوانرود با اشاره به دهه اول جنگ تحمیلی و فعالیت گروهک‌ها در این خطه تصریح کرد: با وجود اینکه کارهای زیربنایی بزرگ و اساسی از جمله گاز رسانی‌، احداث بیمارستان و سدها در این شهرستان صورت گرفته است اما نیاز به خدمات بیشتری دارد.
وی با یادآوری سفر‌های استانی هیئت دولت اظهار داشت: در دولت نهم 852 طرح و پروژه با اعتبار بالغ بر 88 میلیارد تومان از محل اعتبارات داخلی غیر از اعتبارات ملی به این شهرستان اختصاص یافت و این طرح‌ها یا به بهره‌برداری رسیدند یا در حال بهره‌برداری هستند.
عظیمی با اشاره‌ به قابلیت‌های این شهرستان در زمینه‌های گردشگری، وجود منابع طبیعی خدادادی را فرصت مناسبی برای گردشگری دانست و بر استفاده صحیح از آن تاکید کرد. 
وی ادامه داد: متوسط بارندگی در شهرستان جوانرود یک و نیم برابر متوسط کشور است. 
فرماندار جوانرود تصریح کرد: قابلیت‌های این شهرستان بالاست ولی محدودیت‌هایی نیز داریم.
وی اضافه کرد: در زمینه کشاورزی و باغداری روش‌های کشاورزی سنتی است و نیاز به مدرن و مکانیزه شدن دارد.
عظیمی با اشاره به مشکلات بافت سنتی از لحاظ فرهنگی و اجتماعی بر تداوم کوشش‌های مسئولان در زمینه ارائه خدمات شهری تاکید کرد. 
وی با اشاره به اهمیت بازارچه‌های مرزی در اقتصاد مردم این شهر و نقش آن در بالا بردن اشتغال جوانان‌ تصریح کرد: سیاست ما این است که به سمت مرزها برویم نه اینکه مرزها به سمت ما بیایند لذا درصدد هستیم با توسعه این بازارچه به منطقه‌های ویژه اقتصادی اشتغالزایی را بالا ببریم.
فرماندار جوانرود با اشاره به استقبال بی‌نظیر مردم جوانرود در کرمانشاه از مقام معظم رهبری، بر تکرار مجدد و باشکوه‌تر حماسه کرمانشاه در پاوه تاکید کرد.
وی گفت: مردم جوانرود در دوران قبل از انقلاب، دوران جنگ و مراحل حساس بعد از جنگ همیشه در صحنه بوده‌اند و انقلاب و رهبری را تنها نخواهند گذاشت. 
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول