اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار سیستان‌وبلوچستان:

مقابله با بیابان‌زایی با تقویت دانش بهره‌برداران میسر است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مقابله با بیابان‌زایی از طریق توسعه و تقویت سطح دانش و آگاهی کارشناسان و بهره‌برداران محلی میسر است.

مقابله با بیابان‌زایی با تقویت دانش بهره‌برداران میسر است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از استانداری سیستان و بلوچستان، رجبعلی شیخ‌‌زاده در جلسه بررسی پروژه بین‌المللی تقویت و انسجام سازمانی برای مدیریت یکپارچه منابع طبیعی اظهار داشت: با توجه به اینکه هدف اصلی پروژه بین‌المللی تقویت و انسجام سازمانی برای مدیریت یکپارچه منابع طبیعی است، بنا بر این در فاز اول این طرح جلسات کارشناسی با دستگاه‌های اجرایی مرتبط برگزار شده تا یک برنامه عملیاتی گام به گام برای اجرای پروژه تدوین شود.
معاون برنامه‌ریزی استاندار سیستان و بلوچستان با توجه به جایگاه این طرح در بخش منابع طبیعی و محیط زیست گفت: این پروژه در حقیقت تمرین نحوه اجرایی شدن برنامه اقدام ملی مقابله با بیابان‌زایی از طریق توسعه و تقویت سطح دانش و آگاهی کارشناسان و بهره‌برداران محلی، ظرفیت‌سازی و توانمندسازی برای تحقق انسجام سازمانی و نیز ارائه شیوه‌های موفق مدیریت پایدار منابع آب و اراضی، افزایش بهره‌وری در بخش‌های کشاورزی و منابع طبیعی و معرفی روش‌های اصولی پیشگیری از تغییر کاربری اراضی و تخریب سرزمین است.
وی یادآور شد: موفقیت این پروژه در این منطقه نه تنها برای استان مطلوب است، بلکه برای اجرای آن در سایر مناطق کشور نیز می‌توان از آن به عنوان یک الگو استفاده کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول