اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری:

پررنگ کردن نقش اولیا سبب افزایش آگاهی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری با اشاره به نقش پیوند اولیا و مربیان در تربیت سالم دانش‌آموزان گفت: پررنگ کردن نقش اولیا در مدارس سبب افزایش آگاهی می‌شود.

پررنگ کردن نقش اولیا سبب افزایش آگاهی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ساعاتی پیش مجید شصتی در مراسم نواخته شدن زنگ پیوند اولیا و مربیان در مراسم شهرری با اشاره به اهمیت پیوند اولیا و مربیان گفت: با همفکری و مشارکت اولیا می‌توان تمام نیازهای آموزشی و تربیتی را برآورده کرد همانگونه که بدون اتکا به انجمن اولیا ادامه راه برای مدرسه میسر نمی‌شود.
مدیر آموزش و پرورش ورامین افزود: پررنگ‌تر شدن نقش اولیا در مدارس به خاطر افزایش سطح آگاهی و تحصیلات خانواده‌ها و دغدغه آنهاست که نه تنها در مدرسه ابتدایی بلکه در تمام مقاطع تحصیلی این دغدغه در والدین مشاهده می‌شود و با حمایت شما والدین است که نظام آموزشی در پرورش نیروهای مومن و متعهد موفق است.
وی در ادامه پیشرفت تحصیلی، جلوگیری به موقع از رفتارهای ضد اخلاقی دانش‌‌آموزان و برطرف شدن مسایل مادی مدرسه و تحقق اهداف آموزش و پرورش را از جمله مهمترین فواید مشارکت اولیا و مربیان عنوان کردند.
شصتی تاکید کرد: زمانی که اولیا و مربیان با هم ارتباط مستمر و مداوم داشته باشند، مشکلات دانش‌آموز نیز بهتر حل می‌شود و اگر اولیاء با کمک مربیان در جریان مستقیم آموزش فرزند خود قرار گیرند، در پیشرفت تحصیلی دانش‌آموز تاثیر مثبت دارد و اولیا دانش‌آموزان نیز باید حداقل ماهی یک بار با مراجعه به مدرسه فرزند خود، از وضعیت آموزشی و رفتاری او آگاه شوند.
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری عنوان کرد: بسیاری از مشکلات دانش‌آموزان مربوط به مسائلی است که فقط خانواده از آن آگاهی دارد و تنها همفکری اولیا می‌تواند در حل آن مدرسه را یاری رساند و ارتباط و همکاری اولیا و مربیان با هم در درجه نخست به سود دانش‌آموز است.
همزمان با سراسر کشور زنگ پیوند اولیا و مربیان ناحیه یک آموزش و پرورش زنگ پیوند اولیا و مربیان در مدرسه شهید مرادی ناحیه یک شهرری توسط مدیر آموزش و پرورش این ناحیه نواخته شد.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول