اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی حکمی؛

معاون پژوهش دانشگاه باقرالعلوم معرفی شد

خبرگزاری فارس: طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه باقرالعلوم (ع)، معاون پژوهش و فناوری اطلاعات این دانشگاه منصوب شد.

معاون پژوهش دانشگاه باقرالعلوم معرفی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی دانشگاه باقرالعلوم(ع)، حجت‌الاسلام شمس‌الله مریجی رئیس دانشگاه باقرالعلوم(ع) طی حکمی، حجت‌الاسلام محمد مهدی گرجیان را به سمت معاون پژوهش و فناوری اطلاعات این دانشگاه منصوب کرد.
بر پایه این گزارش در بخشی از این حکم آمده است: بی‌تردید، هموار کردن مسیر سخت تحقیق و پژوهش نیاز به برنامه‌ریزی و ایجاد فضای مناسب پژوهشی دارد که این مهم در گرو تدبیر مدیران متعهد، فاضل و پژوهشگر است.
جنابعالی را که از تعهد، فضل و تجربه توانمندی لازم در امور پژوهش برخوردارید به مدت دو سال به عنوان معاون پژوهش و فناوری اطلاعات دانشگاه باقرالعلوم(ع) منصوب می‌کنم، امید آن که با اتکا به لطف الهی و همیاری مجموعه مرتبط بتوانید در اجرای وظایف محوله موفق باشید.
تهیه طرح جامع پژوهشی دانشگاه و ارائه اهداف و تعیین اولویت‌های پژوهشی در قالب برنامه‌های میان مدت و بلند مدت برای طرح در شورای پژوهشی دانشگاه، بررسی‌های لازم و اتخاذ تصمیم، در مورد فعالیت‌های پژوهشی مصوب در هیئت امناء و شورای دانشگاه، همکاری در ارائه خدمات علمی، پژوهشی و اجرای تمام امور قراردادهای تحقیقاتی بین دانشگاه و مؤسسه آموزش عالی حوزوی امام رضا(ع)، نظارت و ارتقای امور پژوهشی دانشگاه، کتابخانه‌ها، بانک‌های اطلاعاتی و فصلنامه‌های مجموعه و... از جمله وظایف محوله به معاونت پژوهش دانشگاه باقرالعلوم است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول