اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین در مراسم بزرگداشت سیدالاسراء:

شهید لشگری به همه نیروهای مسلح عزت داد

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: شهید لشگری تنها به نیروی هوایی عزت نداد بلکه این شهید بزرگوار به همه نیروهای مسلح عزت داده است.

شهید لشگری به همه نیروهای مسلح عزت داد
به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم صبح امروز در یادواره شهید سرلشکر خلبان حسین لشگری (سید الاسراء) که در مجتمع فرهنگی و هنری امام علی تاکستان برگزار شد، بیان داشت: تکریم خانواده شهدا و بزرگداشت یاد شهدا امری ضروری است و همه ما باید در این راستا هر چه می‌‌توانیم تلاش کنیم.
وی ادامه داد: شهدای ما با بذل جان و ایثار هستی خودشان راه عزت را برگزیدند و نهال نوپای جمهوری اسلامی را آبیاری کردند که امروز این نهال به درختی تنومند با اصلی ثابت تبدیل شده است.
استاندار قزوین خاطرنشان کرد: شهید لشگری پرچمدار این ایثارگری و بذل جان و هستی خویش بود در واقع شهید لشگری تنها به این منطقه تعلق ندارد بلکه وی به همه خاک و مرز و بوم این کشور عزت بخشید.
وی تصریح کرد: شهید لشگری تنها به نیروی هوایی عزت نداد بلکه این شهید بزرگوار به همه نیروهای مسلح عزت داده و امروز این شهید عزت همه مردم کشورمان و به ویژه مردم منطقه ضیاء‌آباد است که مردم این منطقه به دین باوری و تدین مشهور هستند.
عجم عنوان کرد: مردم این منطقه، مردمی پاکدامن هستند که در دامان آنها فرزندی برومند تربیت شده که امروز این فرزند برومند شهید لشگری است و مایه عزت و افتخار این مرز و بوم است.
وی ادامه داد: این شهید در رفتار، اخلاق و کردار خود جوانمردی و ایستادگی را نشان داد و در رهروی از امام و پیمودن راه انقلاب نمونه بود از این رو امیدواریم برگزاری سالگرد شهادت آن عزیز که به همت مسئولان این شهرستان برگزار شده، سبب بزرگداشت نام و یاد آن شهید بزرگوار شود.
استاندار قزوین افزود: زنده نگه‌داشتن نام شهدا امری است که حضرت امام و رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید دارد و این زنده نگه‌داشتن برای ما ضرورت دارد چرا که نقشه راه و راهبرد فرا روی ماست تا راه را گم نکنیم و با تأسی به شیوه و سنت آنها جوانان عزیز را تربیت کرده و بزرگانی چون بابایی و لشگری را به جامعه تحویل دهیم.
وی تصریح کرد: هرگاه در مجالس ما نام شهید زنده می‌شود در واقع روح ایستادگی و غیرت در میان جوانان ما دمیده می‌شود.
وی گفت: شهدای عزیز به یادآوری و ذکر نام نیازی ندارند بلکه ما با بزرگداشت نام شهدا و بیان نام آنها شیوه و سنت حسنه‌ای را خواهیم داشت که این رویکرد خط نورانی و مسیر نورانی پیش روی ما خواهد بود.
عجم گفت: اگر چه، هر چه تلاش می‌کنیم نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم ولی باید بدانیم که باید همیشه تابع راه شهدا باشیم و همانگونه که شهدا جاودانه‌اند ما نیز به تکریم و بزرگداشت راه شهدا و خانواده شهدا بپردازیم.
وی اضافه کرد: دغدغه شهدا عزت و اقتدار نظام، اقتدار رهبری و آسایش رفاه مردم این کشور است که شکر خدا امروز نظارتی که روح بلند شهدا در این جامعه و کشور دارند شاهد به ثمر نشستن دستاوردهای انقلاب اسلامی هستیم.
در ادامه این مراسم امام جمعه تاکستان نیز گفت: شهدای ما با افتخار راه خود را انتخاب کرده‌اند، در واقع با اختیار انتخاب کردند تا 20 سال در سلول‌های بعثی بمانند و در این سال‌‌ها با استقامت و پایمردی راه خود را همچنان ادامه دادند.
حجت‌الاسلام علی اسلامی ادامه داد: من وجود چنین شهیدی را به اهالی ضیاء آباد و دلاور مردان قدرتمند نیروی هوایی تبریک می‌گویم و باید بگویم که شهید لشکری عزیز بود و راه عزت را انتخاب کرد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول