اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای اجرای طرح نظارتی مدارس؛

95 پرونده تخلف در خراسان جنوبی تشکیل شد

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از تشکیل 95 پرونده تخلف در راستای اجرای طرح نظارتی ویژه مدارس این استان خبر داد.

95 پرونده تخلف در خراسان جنوبی تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علیرضا جمیع صبح امروز در جمع مسئولان خراسان جنوبی اظهار داشت: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس در استان از دهم شهریور ماه اجرا شده که در این راستا 95 پرونده تخلف تشکیل شد.
وی تعداد بازرسی انجام شده در مدت زمان اجرای این طرح را شش هزار و 433 مورد عنوان کرد و افزود: از بازرسی‌های انجام شده در این طرح، 95 مورد پرونده تخلف به ارزش 102 میلیون و 54 هزار و 910 ریال به ثبت رسیده و برای سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.
جمیع اضافه کرد: طرح نظارتی ویژه بازگشایی مدارس به منظور جلوگیری از افزایش غیر قانونی و بدون مجوز قیمت‌ها و همچنین تعادل در بازار و به منظور رسیدگی و نظارت بر نرخ لوازم‌التحریر، کیف، کفش، پوشاک تولید خارجی و داخل بدون استاندارد و بی‌کیفیت با همکاری اتحادیه‌های مربوطه اجرا شده است.
وی یادآور شد: نظارت و کنترل بر قیمت، رسیدگی سریع به شکایات و گزارش‌های مردمی و جلوگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها پس از ادغام با هدف افزایش رضایت عمومی در استان با جدیت دنبال می‌شود.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی تاکید کرد: تمام بازرسان و ناظران افتخاری نیز به منظور پاسخگویی سریع‌تر به مسایل و مشکلات مردم در این زمینه آماده همکاری هستند.
جمیع ادامه داد: نظارت بر نرخ سرویس‌های رفت و آمد مدارس و همچنین نحوه عملکرد آموزشگاه‌ها و مدارس غیرانتفاعی در دریافت شهریه‌های مصوب با همکاری سازمان آموزش و پرورش در حال بررسی است و شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف و شکایت را از طریق شماره تلفن 2229999 این سازمان گزارش کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی و غیر صنفی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، کم‌ فروشی و حراج غیرقانونی را از طریق سامانه ارتباطی 124 سازمان اطلاع دهند تا سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول