اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

زنگ پیوند در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه نواخته شد

خبرگزاری فارس: زنگ پیوند اولیا و مربیان با حضور مدیر‌کل امور بین‌المللی و مدارس خارج از کشو‌ر وزارت آموزش و پرورش در کرمانشاه نواخته شد.

زنگ پیوند در هنرستان صنایع شیمیایی کرمانشاه نواخته شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه‌، صبح امروز زنگ پیوند اولیا و مربیان توسط مدیر‌کل امور بین‌المللی و مدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش و مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه در هنرستان دخترانه صنایع شیمیایی نواخته شد.
مدیر‌کل امور بین‌المللی ومدارس خارج از کشور وزارت آموزش و پرورش محرم‌علی الهویی در این مراسم افزود: زنگ نمادین پیوند همیشگی است و باید این پیوند اولیا و مربیان روز به روز بیشتر شود این دو نهاد سعی و تلاش خود را برای به تعالی رسیدن دانش آموزان انجام می‌دهند.
 وی ادامه داد: باید اولیا و مربیان با یکدیگر در ارتباط باشند اعتقاد، ایمان و تعهد مسئولانه مهم است واین به معنی مشارکت می‌باشد.
 مدیر‌کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه  جلال امینی نیز در این مراسم گفت‌: امروز در همه مملکت‌ها هیچ مسئله ظریف‌تر از تعلیم و تربیت نیست و موضوع پیچیده فنی و تخصصی است سر‌نوشت مملکت‌ها، انسان‌ها وجامعه بشریت در دست تعلیم و تربیت نهاد آموزش و پرورش و اولیاست.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول