اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملوان بندرانزلی:

ملوان مغلوب بازی برتر شهرداری شد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملوان بندر انزلی گفت: در بازی مقابل تیم شهرداری مغلوب بازی برتر حریف شدیم.

ملوان مغلوب بازی برتر شهرداری شد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، فرهاد پورغلامی دیشب بعد از شکست تیمش مقابل شهرداری تبریز اظهار داشت: در بیست دقیقه اول اسیر بازی برتر شهرداری تبریز شده و گل زود هنگام میزبان انسجام تیم ما را از هم  گسست.
وی افزود: بعد از دریافت گل اول فرصت‌های زیادی برای جبران گل داشتیم که نتیجه‌ای برای ما در بر نداشت، زیرا تیم ما تمرکز خود را برای جبران  گل خورده از دست داده بود.
سرمربی تیم ملوان افزود: اخراج یک بازیکن در نیمه دوم کار ملوان را  برای زدن گل تساوی مشکل‌تر کرد، اما با این همه باز هم فرصت جبران گل خورده را داشتیم که با دریافت گل دوم شکست در این بازی را قبول کردیم.
پورغلامی یکی از عوامل شکست تیمش را بازی تک ضرب و روان میزبان ذکر و تصریح کرد: قبول دارم ملوان تیم همیشگی خود نبود و نمایش ضعیف‌تری نسبت به بازی مقابل استقلال ارائه داد، اما با این اوصاف از عملکرد شاگردانم رضایت داشته و امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانیم نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.
وی درباره اخراج محمد همرنگ گفت: در مورد کارت زرد اولی که او گرفت، اعتراض دارم چون داور سختگیری کرد، اما در مورد کارت زرد دومش معتقدم بازیکن ما نباید به داور اعتراض می‌کرد.
پورغلامی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند بازیکنانش به دلیل پیروزی مقابل استقلال مغرور شده بودند، گفت:‌ فکر نمی‌کنم چنین باشد و پیروزی بر استقلال تأثیری در نتیجه بازی امروز نداشت. دو تیم بازی کندی را انجام دادند ولی شهرداری تبریز صاحب توپ بیشتری بود. 
وی درباره اخراج محمد همرنگ تصریح کرد: در مورد کارت زرد اولی که او گرفت اعتراض دارم، اما در مورد کارت زرد دومش معتقدم بازیکن ما نباید به داور اعتراض می‌کرد.
پورغلامی با اظهار رضایت از برخورد تماشاگران میزبان گفت: برخلاف بازی قبلی، بازی شهرداری تبریز با ملوان بندرانزلی بدون هیچ حاشیه‌ای برگزار شد و من این پیروزی را به تیم شهرداری تبریز و طرفداران این تیم تبریک می‌گویم.
وی در همین مورد متذکر شد: حتی مربیان تیم‌های نیز باید برخورد خود را حرفه‌ای کنند و باخت تیمشان را به حاشیه نکشانده و تماشاگران را تحریک نکنند.
تیم ملوان بندرانزلی در هفته دهم در ورزشگاه یادگار امام با دو گل مغلوب شهرداری تبریز شد.
ملوان با این شکست با 10 امتیاز در همان رده چهاردهم جدول قرار گرفت. 
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول