اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشگاه محقق اردبیلی به عضویت پایگاه ‌بین‌المللی ISI درآمد‌

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاه محقق اردبیلی به عضویت پایگاه معتبر علمی، ملی و بین‌المللی درآمده و توانسته است در سال‌های اخیر تولیدات مناسب و قابل قبولی را داشته باشد.

دانشگاه محقق اردبیلی به عضویت پایگاه ‌بین‌المللی ISI درآمد‌
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی رزمجو عصر امروز در جلسه پژوهشگران جوان دانشگاه محقق اردبیلی و کارگاه آشنایی با منابع الکترونیکی پژوهش و تحقیق در اردبیل اظهار داشت: پژوهشی که محتوا و محوریت آن حرکت رو به جلوی علوم و فنون مختلف باشد، کارآمد است و مجموعه دانشگاهی با تکیه بر همین اصول است که می‌تواند بسیاری از نیازمندی‌های حوزه تولید علم خود را برطرف کند.
وی با یادآوری اینکه دانشگاه محقق اردبیلی در یک گام رو به جلو در تولید مقالات علمی و پژوهشی موفق عمل کرده است، تصریح کرد: تولید 300 مقاله علمی و پژوهشی و انتشار ده‌ها مورد از آنها در مجلات آی‌اس‌آی و مجلات داخلی سبب شده است تا این دانشگاه از نظر پژوهشی در جایگاه ممتاز قرار گیرد.
رزمجو خاطر نشان کرد: با همکاری خوب اساتید و اعضای هیئت علمی دانشگاه محقق اردبیلی تولید مقالات علمی و پژوهشی با اولویت در دستور کار قرار گرفته و پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان امسال این تولیدات به بیش از 500 مقاله و کار علمی و تحقیقاتی برسد.
این مسئول حضور اساتید مجرب این دانشگاه را در کنفرانس‌ها و کنگره‌های علمی و معتبر جهانی یادآور شد و اضافه کرد: دانشگاه محقق اردبیلی به عضویت پایگاه معتبر علمی، ملی و بین‌المللی درآمده و توانسته است در سال‌های اخیر تولیدات مناسب و قابل قبولی را داشته باشد.
وی سیاست وزارت علوم را توسعه مقالات پژوهشی و تحقیقاتی و اعمال کردن آن به عنوان یک امتیاز در تحصیلات تکمیلی تا مقطع دکترا اعلام کرد و ادامه داد: محوریت ارایه پژوهش‌ها و تحقیقات از سوی دانشجویان و اساتید در حوزه‌های مختلف مورد تاکید ما است و ما از پایان‌نامه‌های دانشجویی متناسب با اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی استان حمایت می‌کنیم.
به گزارش فارس، معاون پژوهش دانشگاه محقق اردبیلی گفت: تاکنون برای تحقق این امر مهم تفاهمنامه همکاری و مکاتباتی با دستگاه‌های اجرایی انجام شده تا اولویت‌های پژوهشی و تحقیقاتی استان احصا و در اختیار اساتید و دانشجویان دانشگاه قرار گیرد.
وی با اشاره به برگزاری مناسب کارگاه استانی منابع الکترونیکی تحقیقات و پژوهش و منابع کتابخانه مرکزی اردبیل افزود: در این همایش حضور 400 نفر از دانشجویان آن هم در دوره‌های تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های استان اردبیل نشانگر اهمیت و معتبر بودن موضوع در موارد یاد شده بوده است.‌
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول