اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان در بیانیه‌ای مشترک:

قیام کرمانیان از حافظه دوستداران انقلاب پاک نمی‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت 24 مهر ماه سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان تأکید کردند: قیام کرمانیان هیچگاه از حافظه تاریخی دوستداران انقلاب پاک نمی‌شود.

قیام کرمانیان از حافظه دوستداران انقلاب پاک نمی‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان در بیانیه مشترک نماینده ولی‌فقیه و استاندار کرمان به مناسبت سالروز به آتش کشیده شدن مسجد جامع کرمان آمده است: بیست و چهارم مهر ماه یادآور حماسه تاریخی مردم بزرگ کرمان است که از مأذنه‌های مسجد جامع فریاد ظلم‌ستیزی و مبارزه با جباران را در اقصی نقاط این مرز و بوم پراکنده کرد.
این بیانیه می‌افزاید: هنوز خروش «مسجد جامع کرمان را، کتاب قرآن را، شاه به آتش کشید» بر فضای ایران اسلامی طنین‌انداز است و جهانیان نظاره کردند که چگونه آتش خشم ملت ایران را شعله‌ور ساخت و بساط یزید و یزیدیان را به آتش کشید.
نماینده ولی فقیه در استان کرمان و استاندار کرمان در این بیانیه تأکید کردند: 24 مهر ماه سالروز به آتش کشیدن مسجد جامع کرمان به وسیله عمال رژیم ستمشاهی و قیام کرمانیان هیچگاه از حافظه تاریخی دوستداران انقلاب پاک نمی‌شود.
با گرامیداشت این روز بزرگ، حضور و شکوه جاوید کرمان و کرمانیان را ستوده و به پاس عظمت و سرافرازی ساکنان این مرز و بوم فردا یکشنبه 24 مهر ماه ساعت 9 صبح در مسجد جامع کرمان با شهیدان والامقام انقلاب و شهدای جاوید این حادثه میثاقی دوباره می‌بندیم و بر سند ماندگار این افتخار مهر تایید می‌زنیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول