اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت صورت گرفت؛

رونمایی و افتتاح پایگاه خبری "وب دا" در یزد

خبرگزاری فارس: با حضور سید حمید حسینی، مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از پایگاه خبری وب دا در یزد رونمایی شد.

رونمایی و افتتاح پایگاه خبری "وب دا" در یزد
به گزارش خبرنگار فارس در یزد، این پایگاه خبری پیش از ظهر امروز به منظور انعکاس آخرین اخبار حوزه فرهنگ سلامت، دستاوردهای علمی و پژوهشی، فعالیت‌ها و برنامه‌های دانشگاه، اخبار واحدها و معاونت‌های زیر پوشش دانشگاه همچنین مرجع اخبار حوزه سلامت و پزشکی دیگر خبرگزاری‌های محلی و ملی در دانشگاه علوم پزشکی یزد راه‌اندازی شد.
وب‌دا دانشگاه علوم پزشکی یزد شعبه‌ای از خبرگزاری وب‌دا وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی است که در راستای فرهنگ‌سازی سلامت فعالیت می‌کند.
سیدجلیل میرمحمدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد در مراسم افتتاح این دفتر اظهار داشت: امام خمینی (ره) در صحیفه نور فرموده‌اند: «برای مردم کار کنید و به مردم بگویید که کار می‌کنید» بنابراین طبق این فرمایش، اطلاع‌رسانی یک تکلیف بوده و روابط عمومی‌ها در این امر نقش مهمی بر عهده دارند.
وی افزود: وب‌دا به عنوان پل ارتباطی بین مردم با مجموعه دانشگاه می‌تواند در رفع مشکلات مردم کوشا باشد.
میرمحمدی با اشاره به اینکه اخبار وب‌دا باید تلاش‌های بخش پژوهش و آموزش را هم همانند بخش‌های بهداشت و درمان پوشش دهد، یادآور شد: این تلاش هنوز برای مردم ناشناخته است در حالی که اقدامات زیربنایی خوبی در حوزه‌های پژوهش و آموزش صورت گرفته است.
مدیرکل روابط عمومی وزارت بهداشت نیز در حاشیه مراسم رونمایی و افتتاح پایگاه خبری وب‌دا یزد با بیان اینکه پایگاه خبری و ب‌دا دانشگاه علوم پزشکی یزد از پایگاه‌های فعال در حوزه پزشکی و سلامت است، اظهار امیدواری کرد: با ساماندهی اخبار در حوزه پزشکی و سلامت بتوانیم دستاوردهای پژوهشی و آموزشی را به مراتب به روز رسانی کنیم.
سیدحمید حسینی تصریح کرد: وب‌دا سعی دارد به عنوان رفرنس، اخبار را به سایر خبرگزاری‌های الکترونیک و رسانه‌ای مکتوب برای آگاهی مردم اطلاع‌رسانی کند.
وی عنوان کرد: از آنجا که افتخارات حوزه پزشکی و نظام جمهوری اسلامی ایران، فعالیت در حوزه پژوهش و آموزش است، بر همین اساس پایگاه خبری و ب دا، اطلاع‌رسانی در این زمینه را به نحو شایسته و جامع‌تر در دستور کار خود قرار دهد.
حسینی با بیان اینکه پایگاه خبری و ب‌دا در یزد، هفتمین پایگاه خبری در کشور است، اظهار امیدواری کرد: تا پایان سال جاری پایگاه خبری و ب‌دا در همه استان‌های کشور راه‌اندازی شود.
مدیرکل روابط عمومی وزرات بهداشت اظهار داشت: پایگاه خبری وب‌دا در یزد از پایگاه‌های فعال کشور در زمینه تولید اخبار تخصصی در حوزه پزشکی و سلامت است.
به گزارش فارس،‌ در این مراسم لوح تقدیر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی یزد به خاطر راه‌اندازی دفتر وب‌‌دا در این دانشگاه توسط مدیرکل روابط عمومی این وزارتخانه اعطا شد و طی حکمی از سوی مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت، سید محمدرضا آقایی میبدی، مدیر روابط عمومی این دانشگاه به عنوان مدیر دفتر وب‌دار در یزد منصوب شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول