اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان خبر داد:

برگزاری کنفرانس بین‌المللی توسعه ترانزیت و لجستیک در بندرعباس

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان از برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی توسعه ترانزیت و لجستیک در بندرعباس خبر داد.

برگزاری کنفرانس بین‌المللی توسعه ترانزیت و لجستیک در بندرعباس
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز طی نشستی خبری اظهار داشت: برگزاری کنفرانس بزرگ و بین‌المللی توسعه ترانزیت و لجستیک در منطقه اکو در بندرعباس را می‌توان نشانه‌ای از وجود ظرفیت‌های عظیم ترانزیت و تجارت در استان هرمزگان دانست.
وی افزود: برگزاری چنین کنفرانس بزرگی در سطح ترانزیت و تجارت بین‌الملل در بندرعباس نشانگر ظرفیت‌های عظیم هرمزگان در این بخش است.
استاندار هرمزگان ادامه داد: اگر از ظرفیت‌های استان هرمزگان با توجهی ویژه به‌خوبی استفاده شود، این استان می تواند بیش از پیش در تجارت و ترانزیت کشور و منطقه تاثیر مثبت داشته باشد.
عزیزی اضافه کرد: ظرفیت‌های ترانزیتی استان هرمزگان به‌عنوان سهل‌ترین، امن‌ترین و کم هزینه‌ترین مسیرهای ترانزیتی می‌تواند باشد که باید بهره‌گیری بیشتری از آن صورت گیرد.
استاندار هرمزگان حضور سفرای کشورهای پاکستان و تاجیکستان را در این کنفرانس قطعی عنوان کرد و گفت: کمیسیون‌های مختلف سازمان ملل و ناظران گمرکات برخی کشورهای خارجی نیز در این همایش سه روزه حضور دارند.
یادآور می‌شود کنفرانس بین‌المللی توسعه ترانزیت و لجستیک در منطقه اکو» از تاریخ 17 تا 19 اکتبر برابر با 25 تا 27 مهرماه امسال در بندرعباس برگزار می‌شود.
این مراسم با حضور مقام‌های کشورهای عضو اکو و نمایندگان سازمان‌های بین‌المللی مانند آنکتاد، IRU، UNEC، IDB و با توجه به اهمیت توسعه ترانزیت در منطقه و تأثیر آن بر افزایش حجم تجارت درون منطقه‌ای برگزار می‌شود.
کشورهای ایران، ترکیه، پاکستان، ترکمنستان، ازبکستان، قزاقستان، تاجیکستان، قرقیزستان، آذربایجان و افغانستان 10 عضو سازمان همکاری‌های اقتصادی اکو هستند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول