اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سریال آتش‌سوزی پژو ادامه دارد؛

آتش گرفتن پژوی 405 در سرعین

خبرگزاری فارس: سریال آتش‌سوزی خودروهای پژوی 405 همچنان قربانی می‌گیرد به طوری که در سرعین یک دستگاه خودروی پژوی 405 آتش گرفت.

آتش گرفتن پژوی 405 در سرعین
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این حادثه که پیش از ظهر امروز در یکی از خیابان‌های شهر گردشگری سرعین رخ داد اکیپ‌های آتش‌نشانی به سرعت در محل حادثه حاضر شده و تنها اسکلت این خودرو را از حریق نجات دادند.
صاحب این خودرو  اظهار داشت: در حالی که در یکی از آب‌های گرم سرعین مشغول آب‌تنی بودم از طریق سیستم صوتی متوجه آتش گرفتن خودروی خود شدم و وقتی  به خیابانی که خودروی خود را در آن پارک کرده بودم مراجعه کردم با خودروی سوخته شده خود مواجه شدم که از این حادثه دچار شوک عجیب شدم.
فرهاد اصلانی‌فر ادامه داد: پیش از این خودروی بنده دچار هیچ مشکل فنی نشده بود اما به یکباره بعد از پارک خودرو در یکی از خیابان‌های سرعین خود به خود این خودرو آتش گرفته و طعمه حریق شد.
به گفته مسئولان ایران خودرو علت این آتش‌سوزی در حال بررسی است اما به نظر می‌رسد نقص فنی در منبع تغذیه بنزین، نشت بنزین و یا نشتی در قسمت روغن هیدرولیک سبب این آتش‌سوزی شده است.
خودروی آتش‌گرفته برای بررسی بیشتر به یکی از نمایندگی‌های ایران خودرو در اردبیل منتقل شد.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، با وجود گذشت سال‌ها از فراخوان ایران خودرو برای جمع‌آوری پژوی دارای نقص فنی، آتش گرفتن این خودروی 405 مدل 86 همچنان این سؤال را در ذهن ایجاد می‌کند که چرا ایران خودرو فکری به حال رفع نواقص این نوع خودرو نمی‌کند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول