اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اردبیل:

مدال‌آوران روستایی و عشایری استان اردبیل تجلیل می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اردبیل گفت: برای اولین بار مراسم تجلیل ورزشکاران مدال‌آور روستایی و عشایری بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

مدال‌آوران روستایی و عشایری استان اردبیل تجلیل می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا احدی پیش از ظهر امروز در مجمع سالیانه ورزش‌های روستایی و عشایری استان اردبیل، اظهار داشت: این هیئت پرکارترین هیئت استان در اعزام تیم‌ها به مسابقات متعدد و رقابتی کشوری و منطقه‌ای بوده به طوری که با اعزام تیم‌های دو و میدانی آقایان به مسابقات زنجان و کسب رتبه چهارم، اعزام تیم بانوان و کسب رتبه چهارم، اعزام تیم طناب‌کشی به قم و کسب رتبه هفتم و تنیس روی میز به سنندج و کسب رتبه‌های برتر مواجه بودیم.
رئیس هیئت ورزش روستایی و عشایری استان اردبیل بیان داشت: در کنار این اعزام‌ها تیم والیبال ساحلی ما با وجود نبود ساحل در این استان به عنوان هشت تیم برتر کشور انتخاب شد و با میزبانی مسابقات فوتبال منطقه‌ای کشور توانستیم با شکست کردستان به مرحله بعدی راه پیدا کنیم.
این مسئول یادآور شد: ما آمادگی خود را برای میزبانی مرحله نیمه نهایی و نهایی مسابقات فوتبال روستایی و عشایری کشور اعلام می‌کنیم و در کنار آن تلاش‌ می‌کنیم تا با میزبانی مسابقات متعدد بومی و محلی توانمندی‌های خود را نشان دهیم.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، خزانه‌دار هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان اردبیل نیز در این جلسه با ارائه آماری از گردش مالی این هیئت گفت: در سال گذشته گردش مالی این هیئت حدود 190 ملیون تومان بوده که 8 میلیون تومان دریافتی هیئت از تربیت بدنی استان و 107 میلیون تومان فدراسیون بوده است.
علی عباسی تصریح کرد: با هزینه‌کردهای مختلف اعم از پرداختی برگزاری مسابقات، هیئت‌های شهرستانی، تجلیل از ورزشکاران و پرداخت دیون هیئت قبلی یک گردش مالی شفاف و روشن را داشته‌ایم.
وی بیان داشت: در سال جاری نیز 485 میلیون تومان فدراسیون و 30 میلیون تومان تربیت بدنی استان اردبیل به این هیئت کمک کرده‌اند، به طوری که جمع گردش مالی این هیئت در نیمه اول سال 519 میلیون تومان بوده است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول