اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سفر مهر در مهر/

گیلانغربی‌ها عهد پیمان دوباره با آرمان‌های نظام بستند

خبرگزاری فارس: اما‌م جمعه شهرستان گیلانغرب گفت: امروز مردم به اینجا آمده‌اند تا عهد پیمانی دوباره با آرمان‌های نظام ببندند.

گیلانغربی‌ها عهد پیمان دوباره با آرمان‌های نظام بستند
به گزارش خبر‌گزاری فارس از کر‌مانشاه، حجت‌الا‌سلا محمد‌حسین رضوانی در ورزشگاه شهدای گیلانغرب پیش از سخنرانی مقام مععظم رهبری اظهار کرد: خداوند را شاکریم که بعد از قر‌ن‌های متمادی حکومت ظالمین به ما تو‌فیق در‌ک حکومت صالحین را داد.
وی ادامه داد‌: رهبرا همانگونه که شما می‌دانید مرد‌م غیور گیلانغرب در آزمون بزرگ حساس دفاع مقدس خوش در‌خشیدند‌، ماندند و سرزمین خود را رها نکردند.
امام جمعه گیلانغرب اضافه کرد‌: وقتی فشار دشمن به شهر زیاد شد در میان کو‌ه‌ها‌ و سایر صحنه‌ها ماندند و با تشکیل تیپ مبارز و شجاع مسلم ابن‌عقیل به مبارزه علیه دشمن پر‌داختند و سرود مقاوت و مردانگی را سر دادند.
وی با اشاره به آمار شهدا جانبازان و آزاده‌های این شهر‌ستان خاطر‌نشان کرد‌: این شهرستان با 750 شهید که از این تعداد 100 زن شهید و 100 کودک و 18 جاوید‌اثر موفق به کسب نمره ممتاز در این آزمون دشوار شدند.
رضوانی با گرامیداشت یاد و خاطره حجت‌الا‌سلام فتح‌الله عسکری تصریح کرد‌: از اسطوره‌های مقاومت و پایداری می‌توان امام جمعه شهر‌ستان گیلانغرب‌، فتح‌الله عسکری را نام برد که مردانه در دومین شهر مقاو‌م در کنار رزمندگان در برابر دشمن ایستادند و به علت عارضه شیمیایی جنگ تحمیلی دار فانی را‌ وداع گفت.
وی ادامه داد: حمایت مردم گیلانغرب از دین‌، علما و نظام جمهوری اسلامی منوط به آب و نان نیست که اگر چنین بود هیچگاه نفس نفیص خود را در آزمون‌های سخت به مخاطره نمی‌انداختند و در مسلخ عشق خود را قربانی نمی‌کردند.
وی با اشاره به حضور مردم شهرستان گیلانغرب افزود‌: امروز مردم به اینجا آمده‌اند تا عهد پیمانی دوباره با آرمان‌های نظام ببندند.
اما‌م جمعه گیلانغرب در محضر مقام معظم رهبری از زبان مردم این شهرستان چند نکته را  بیان و اضافه کرد‌: در ابتدا تشکر خالصانه خود و همه مردم این شهرستان را به جهت عنایت حضرت عالی در باب دفن شهدای گمنام در یادمان شهدا و میدان مقاومت و قرار گرفتن گیلانغرب در مسیر راهیان نور را به محضر حضرتعالی تقدیم می‌کنم.
وی خاطر‌نشان کرد‌: بیکاری جوانان با استعداد و تحصیلکرده این شهرستان دلمان را به درد می‌آورد‌.
‌رضوانی از جمله دیگر مشکلات گیلانغرب را محسوب نشدن این شهرستان در ردیف مناطق جنگی و بی‌بهره بودن از مزایای مادی و معنوی مناطق بر‌شمرد.
وی با اشاره به مشکل آب کشاورزی گیلانغرب برای کشاورزان این شهرستان تصریح کرد‌: مردم گیلانغرب امیدوارند به برکت حضور مقام معظم رهبری شبکه‌های سدهای تاسیس شده ایجاد و تکمیل شود تا علاوه بر بازدهی در کار کشاورزی گامی را در جهت برطرف کردن مشکل بیکاری بردارند.
وی فقر مالی مردم این شهرستان را از دیگر مشکلاتی بر شمرد و اضافه کرد‌: فقر مالی و نیاز شدید فرهنگی جزو اولویت‌های مهم این شهرستان است که تقویت حوزه علیه سفیران هدایت، خواهران‌، مساجد می‌تواند بخشی از نیازها را برآورده کند.
امام جمعه شهرستان گیلانغرب در پایان موفقیت و سر‌بلندی مقام معظم رهبری و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی را از در گاه خداوند منان آرزومند شد.
انتهای پیام/ج10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول