اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/هفته سوم لیگ دسته اول ایران/

تساوی گسترش فولاد تبریز با ایرانجوان بوشهر

خبرگزاری فارس: دیدار گسترش فولاد تبریز با ایرانجوان بوشهر با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

تساوی گسترش فولاد تبریز با ایرانجوان بوشهر
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، دیشب از هفته سوم لیگ دسته اول ایران تیم گسترش فولاد تبریز میزبان تیم ایرانجوان بوشهر بود که این بازی بعد از 90 دقیقه تلاش دو تیم، با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید.
در این بازی تیم گسترش فولاد بیشتر از مهمانش صاحب توپ و میدان بود، اما عدم دقت مهاجمان میزبان موجب شد فرصت‌های یکی بعد از دیگری  برای گسترش فولاد از دست رود.
مهم‌ترین حمله تیم میزبان  ضربه هادی اصغری در دقیقه 26 بود که مدافع بوشهری توپ را از خط دروازه بیرون کشید. در دقیقه 41 نیز میثم رضا پور یک فرصت طلایی دیگر را برای گسترش فولاد تبریز از دست داد تا در نهایت دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دهند.
در این بازی ایرانجوان بوشهر با بازی دفاعی خود موفق شد یک امتیاز از آبی پوشان تبریزی کسب کنند.
گسترش فولاد تبریز در هفته اول رقابت‌های لیگ دسته اول ایران  مغلوب شهرداری بندرعباس شده بود، اما در هفته دوم در اراک مقابل شهرداری این شهر به تساوی یک بر یک دست یافته بود.
دو تیم گسترش فولاد تبریز و ایرانجوان بوشهر سال گذشته نیز دو بار در رقابت‌های لیگ دسته یک ایران به مصاف هم رفته بودند که در تبریز ایرانجوان بوشهر با یک گل گسترش فولاد را شکست داده بود، اما بازی دو تیم در بوشهر با تساوی به اتمام رسیده بود.
قضاوت این بازی بر عهده جمشید دانش‌مهر بود و سخاوت سلیمان‌نژاد و حمیدرضا رحیمی کمک‌های وی در این بازی بودند.
در این بازی که در ورزشگاه یادگار امام و در حضور 3 هزار تماشاگر برگزار شد، دانش مهر با کارت زرد  زاد محمود از گسترش فولاد تبریز و نجمی‌زاده و بختیاری از ایرانجوان بوشهر را جریمه کرد.
در حال حاضر گسترش فولاد تبریز با دو امتیاز در رده دوازدهم گروه خود قرار گرفته است.
این تیم در هفته چهارم  به مصاف تیم استیل آذین سمنان خواهد رفت. دو تیم هفته گذشته در دور سوم جام حذفی رو در رو هم قرار گرفتند که گسترش فولاد تبریز با سه گل حریف خود را شکست داد.
گسترش فولاد تبریز در هفته پنجم میزبان اتکای گرگان است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول