اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خاورشهر:

تحولات منطقه برگرفته از آرمان‌های امام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه خاورشهر با اشاره به تحولاتی که در منطقه در حال رخ دادن است، گفت: در این برهه از زمان تحولات زیادی در میان ملت‌ها رخ داده است که همه آنها برگرفته از آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران است.

تحولات منطقه برگرفته از آرمان‌های امام است
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام سید صالح یاسینی در خطبه‌های نماز جمعه خاورشهر پس از توصیه همگان به تقوای الهی به سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه اشاره کرد و گفت: جامعه اسلامی بعد از امام خمینی (ره) بیش از ۲۰ سال است که توسط رهبری مدبرانه و با اقتدار مقام معظم رهبری از هرگونه کژی و انحراف در امان مانده است و در این دوران مردم ایران اسلامی همواره علاقمند و مطیع ولایت فقیه و رهبری بوده و هستند.
وی در ادامه با اشاره به رهنمودها و فرمایشات مقام معظم رهبری در توصیه به مسئولین نظام خاطرنشان کرد: مسئولین باید فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب را نصب‌العین خود و سرلوحه تمام امور برنامه‌های کشور قرار دهند.
وی در ادامه با اشاره به استقبال باشکوه مردم کرمانشاه از مقام معظم رهبری تأکید کرد: عشق و ارادت هموطنان ایران اسلامی در برهه‌های مختلف از جمله این سفر پاسخ کوبنده‌ای به دشمنان ایرانی اسلامی در جای جای جهان بود و مردم پرشور و ولایت‌مدار کرمانشاه یکبار دیگر با حضور خود مواضع قاطع نظام جمهوری اسلامی ایران را در مقابل سیاست‌های جهانی تبیین کرده و تلاش‌های بیش از ۳۰ ساله استکبار جهانی را از قبیل جنگ تحمیلی و ترور شخصیتی مکتبی و خداجو نتوانست خللی در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی به وجود آورده و به اهداف شوم خود برسند.
امام جمعه خاورشهر در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به توطئه آمریکا و ایجاد سناریوی ساختی علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: آمریکا با وارد کردن چنین اتهام ننگ‌آوری به ایران اسلامی قصد داشته است تا این واقعیت را که حکومت اسلامی تبدیل به الگوی برای کشورهای جهان گشته و زمینه‌ساز انقلاب‌های گسترده علیه حکومت‌های مستبد در کشورهای اروپایی، عربی و حتی در تظاهرات مردمی در آمریکا شده را بپوشاند و سعی بر آن دارد که افکار مردم کشور خود و مردم کشورهای دیگر را به این توطئه مشغول و حواس آنها را از واقعیت‌هایی که در این کشور در حال رخ دادن است، منحرف کند.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: در این برهه از زمان شاهد تحولات زیادی در ملت‌ها هستیم که همه آنها برگرفته از آرمان‌های امام امت است که بدون سلاح و تنها با اتکا به نیروی مردمی، انقلابی برپا و حکومتی را ایجاد کردند که اکنون به الگوی برای کشورهای منطقه تبدیل شده است.
امام جمعه خاورشهر در ادامه به روز جهانی استاندارد اشاره کرد و بیان داشت:‌ به لطف خداوند متعال امروز سازمان استاندارد در گستره وسیع با ایجاد شعبات متعدد کیفیت تولیدات ایرانی را افزایش داده و امروز به برکت تلاش دست‌اندرکاران حوزه استاندارد کیفیت تولیدات داخلی در برخی جهات در جهان حرفی برای گفتن دارد.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول