اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز:

شهرداری تبریز نیازمند جذب 1000 نیروی متخصص است

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز گفت: شهرداری برای ارائه خدمات مطلوب و بهینه به شهروندان و افزایش کارآیی این مجموعه نیازمند جذب حداقل یک هزار نیروی متخصص و کارآمد است.

شهرداری تبریز نیازمند جذب 1000 نیروی متخصص است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین ظهر امروز در حاشیه بازدید امروز خود از حوزه‌های برگزاری آزمون استخدامی شهرداری با تأکید بر لزوم تقویت بدنه مدیریتی و کارشناسی شهرداری‌ها به ویژه شهرداری تبریز به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به شهروندان، برگزاری آزمون استخدامی در سطح استان آذربایجان‌شرقی و شهر تبریز را اتفاقی مهم در راستای تحقق این هدف ارزیابی و خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز از سه سال قبل تلاش‌ها و پی‌گیری‌های اولیه و جدی خود را برای اخذ مجوز جذب 400 نیروی جدید و متخصص از طریق وزارت کشور آغاز کرد که در نهایت این مجوز در سال‌جاری و پس از رایزنی‌های بسیار صادر شد و مقدمات برگزاری آزمون استخدامی با همکاری سازمان سنجش، وزارت کشور و شهرداری فراهم شد.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت برگزاری آزمون استخدامی شهرداری افزود: برگزاری این آزمون که در نهایت منجر به جذب متخصصان و کارشناسان رشته‌های مختلف در بدنه شهرداری خواهد شد، خواهد توانست در ارتقای جایگاه و کیفیت خدمات‌رسانی شهرداری به شهروندان و دستیابی به اهداف توسعه پایدار شهری مبتنی بر دانایی محوری و تخصص‌گرایی در سیاست‌گذاری‌های مدیریت شهری موثر بوده و  زمینه را برای افزایش سطح  کارآیی این مجموعه فراهم کند.
وی در ادامه گفت: با توجه به تعدد و تنوع وظایف و کارکردهای شهرداری در حوزه مدیریت شهری و نیاز این مجموعه به بهره‌گیری از خدمات و دانش فنی و اجرایی متخصصان و فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط، برگزاری این آزمون امکان دستیابی شهرداری به نیروها و تخصص‌های مورد نیاز را فراهم خواهد کرد و شهرداری تبریز به عنوان پیگیری  کننده اصلی برگزاری این آزمون، نهایت استفاده را از نتایج آزمون مذکور که همانا جذب نیروهای مورد نیاز است خواهد کرد.
نوین در عین حال افزود: خوشبختانه این آزمون، که تنها آزمون استخدامی شهرداری‌ها در سطح کشور طی دهه‌های اخیر به شمار می‌رود، با پیگیری‌های مدیریت فعلی شهرداری طی سه سال گذشته ، امسال به نتیجه رسید و این موفقیت بی‌شک زمینه‌ساز ایجاد فرصت‌های اشتغال برای بخشی از جوانان متخصص استان و از سوی دیگر تقویت بدنه کارشناسی شهرداری خواهد شد.
شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد، پس از اعلام نتایج برگزاری این آزمون و مشخص شدن نفرات برگزیده، نسبت به جذب سریع نفرات برگزیده در بدنه شهرداری اقدامات لازم انجام گیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول