اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان صورت گرفت؛

ابلاغ اعتبارنامه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان

خبرگزاری فارس: با ابلاغ پروانه فعالیت و اعتبارنامه از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان فعالیت خود را رسما آغاز کرد.

ابلاغ اعتبارنامه انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان زنجان
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در مراسمی که با حضور اعضای هیئت مدیره انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان استان برگزار شد، پروانه فعالیت انجمن و اعتبار نامه اعضای آن را ابلاغ کرد.
 سید جلال نبوی کسب رضایت مردم و دفاع از حقوق مصرف کنندگان را در اولویت برنامه‌های انجمن اعلام و اظهار داشت: با آغاز به کار هیئت مدیره انجمن و با همکاری مردم، پیگیری‌های لازم برای جلوگیری از تضییع حقوق مصرف کنندگان انجام می‌شود.
وی در مورد نحوه تشکیل انجمن گفت: انجمن‌های حمایت از حقوق مصرف کنندگان یک نهاد مردمی بوده که با عضو گیری از مردم در سطح شهرستان‌های زنجان، ابهر، خدابنده و خرم‌دره 320 نفر از اعضای انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان مشخص شده که با انجام انتخابات، اعضای هیئت مدیره، پروانه فعالیت خود را دریافت کردند.
معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان را تشکلی مردم نهاد عنوان کرد و هدف از تشکیل انجمن را در راستای عمل به اصل 44 قانون اساسی و حضور مردم در اجرای قانون و حمایت از حقوق خود دانست.
‌وی حمایت مردم از این انجمن را در راستای انجام مطلوب ماموریت‌های خود مهم ارزیابی کرد و گفت: کمک‌های اولیه در زمینه محل فعالیت انجمن و برخی امکانات از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت پذیرفته ولی حمایت مردم از انجمنی که در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان گام بر می‌دارد، بسیار مثمر ثمر خواهد بود.
اشاره به نحوه اعلام شکایات مردمی از دیگر مباحث بود که نبوی در مورد آن سخن گفت و افزود:  همکاران حوزه نظارت و بازرسی سازمان، هر گونه تخلف در زمینه فروش کالا و خدمات را تا زمان حصول نتیجه، پیگیری می‌کنند و مردم از طریق شماره تماس 124 می‌توانند شکایت‌های خود را مطرح و پیگیری کنند.
در ادامه این مراسم رئیس هیئت نظارت انجمن شهرستان زنجان نیز اظهار امیدواری کرد که با کمک ائمه جماعت در مرکز استان و شهرستان‌ها و همچنین از طریق صدا و سیما و جراید محلی، اطلاع‌رسانی‌های لازم  در راستای اهداف تشکیل انجمن و اقداماتی که این انجمن در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان انجام خواهد داد، صورت پذیرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول