اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سلفچگان:

سلفچگان را در گذشته فقط به عنوان یک پمپ بنزین می‌شناختند

خبرگزاری فارس: بخشدار سلفچگان گفت: در گذشته فقط منطقه و بخش سلفچگان را به عنوان یک پمپ بنزین می‌شناختند ولی امروز این بخش جایگاه خود را پیدا کرده است.

سلفچگان را در گذشته فقط به عنوان یک پمپ بنزین می‌شناختند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، محمد‌جواد آل‌احمد ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استان قم که در حاشیه سفر استاندار قم به بخش سلفچگان برگزار شد، اظهار کرد: سفر استاندار قم به بخش سلفچگان در سال گذشته نقطه عمران و آبادانی این بخش بوده است.
وی با بیان اینکه شهر و بخش سلفچگان را در گذشته به یک پمپ بنزین می‌شناختند، اضافه کرد: با سفر سال گذشته فقط با احداث یک میدان و بلوار، شهر وجود خارجی پیدا کرد.
بخشدار سلفچگان با بیان اینکه میدان بخش بازسازی شده و امروز شاهد ثمرات خوبی هستیم، بیان کرد: در گذشته سه خانه عالم در بخش داشتیم ولی در یک سال گذشته شش خانه عالم احداث شد.
وی با بیان اینکه در گذشته دهیاری در این بخش وجود نداشت، گفت: در حال حاضر به برکت سفر سال گذشته استاندار قم هفت دهیاری در حال احداث است.
آل‌احمد با اشاره به اینکه فعالیت‌های عمرانی در این بخش در طول یک سال گذشته با جدیت آغاز شده است، گفت: در زمینه تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان بخش، شاهد کسب رتبه‌های سه رقمی در کنکور سراسری بوده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه پیمانکاران حضور گسترده‌ای در اجرای پروژه‌های بخش دارند، اضافه کرد: با حمایت‌های صورت گرفته طرح‌های هادی با جدیت در روستاها در حال اجرا است.
بخشدار سلفچگان به وضعیت گازرسانی در این بخش اشاره کرد و افزود: با تلاش صورت گرفته از سوی شرکت گاز، به نقاط مختلف این بخش و روستاهایی با جمعیت‌های کم نیز گازرسانی صورت گرفته است.
وی گفت: در زمینه فرهنگی نیز تلاش‌های خوبی از جمله احداث کتابخانه‌ها، فرهنگسرا و... در حال انجام است.
آل‌احمد با اشاره به مصوبات سفر سال گذشته استاندار قم تصریح کرد: 12 میلیارد تومان به بخش سلفچگان اختصاص پیدا کرد و این اعتبار جذب و هزینه شده و امیدواریم که این شجره طیبه که در بخش سلفچگان کاشته شده است همچنان با حمایت‌های مدیریت ارشد استان بارور شود.
وی در ادامه با اشاره به برخی از خواسته‌ها و نیازهای مردم بخش اضافه کرد: استقرار ادارات استان در مرکز بخش بزرگ‌ترین خواسته مردم بخش است و امیدواریم که در این زمینه نیز اقدامات لازم صورت گیرد.
بخشدار سلفچگان با بیان اینکه احداث یادمان شهدا نیز در نقاط مختلف بخش باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: در زمینه مسائل امنیتی و فعالیت بسیج نیز امیدواریم که پیگیری و تلاش لازم صورت گیرد تا شاهد ارتقای هرچه بیشتر این بخش باشیم.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول