اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان خبر داد:

آمادگی سپاه استان زنجان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان از آمادگی همه نیروهای سپاه استان زنجان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه خبر داد.

آمادگی سپاه استان زنجان برای مقابله با حوادث غیرمترقبه
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی ‌در مانور ساعت صفر و دور میزی اظهار داشت: سپاه انصار‌المهدی (عج) با توجه به کسب آمادگی در دوره‌های 20 روزه تخصصی و آموزشی در آمادگی کامل برای مقابله با حوادث غیر‌مترقبه از جمله زلزله دارد.
وی با بیان اینکه همه یگان‌های تیپ انصارالمهدی (عج) در قالب هشت گردان به عنوان گردان امام حسین (ع)، عاشورا و الزهرا در آمادگی کامل بسر می‌برند، افزود: گردان‌های سپاه استان در سطح استان آمادگی لازم را برای خدمات‌رسانی به حادثه دیدگان زلزله هستند.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان تصریح کرد: سپاه استان با دریافت تجهیزات از جمعیت هلال احمر آماده اعزام به مناطق پیش‌بینی شده است.
وی ادامه داد: بهداری و اورژانس صحرایی سپاه از آمادگی کامل برای رسیدگی به آسیب ‌دیدگان برخوردار بوده و برای مداوای مجروحان، از ظرفیت‌های بسیج جامعه پزشکی و برای فعالیت‌های مهندسی و ساختمانی از ظرفیت‌های مهندسی تیپ انصار‌المهدی استفاده می‌شود.
سردار کرمی تصریح کرد: همه امکانات بسیج مهندسان نیز در راستای بازسازی راه‌های استان آماده بوده و خدمات به مردم ارائه می‌شود.
وی با اشاره به مشکلات مخابراتی استان در زمان وقوع زلزله یادآور شد: سیستم مخابراتی تاکتیکی سپاه برای حل مشکلات مخابراتی آماده ارائه خدمات است.
فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان یادآور شد: علاوه بر نیروهای تخصصی امداد و نجات گروه‌های مختلف سپاه در رده‌های مختلف آماده کمک‌رسانی به حادثه‌دیدگان هستند و همکاری لازم را با ستاد بحران استان برای اعزام به مناطق مختلف دارند.
وی با بیان اینکه از تمامی تهدید‌ها باید به عنوان فرصت استفاده شود افزود: باید با آمادگی و هماهنگی فراگیر، صدمات جانی حوادث را به حداقل رساند.
سردار کرمی به نقش‌آفرینی سپاه پاسداران در طول 31 گذشته اشاره کرد و افزود: نقش سپاه در تمامی میادین و عرصه‌های اقتصادی، نظامی، اجتماعی و سیاسی قابل توجه و عالی بوده است.
وی بابیان اینکه امداد و نجات، اسکان، آوار برداری و بازسازی، چهار مرحله مقابله با زلزله است، افزود: امداد و نجات حساس‌ترین مرحله‌ای است که نجات انسان‌ها در این مرحله مطرح است.
فرماندار زنجان هم در این جلسه از آمادگی شهرستان برای مقابله با حوادث غیر‌مترقبه خبر داد و گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم برای امداد رسانی به آسیب‌دیدگان انجام شده است.
عباس راشاد گفت: به همه دستگاه‌های شهرستان گزارش زلزله اعلام شده و همه دستگاه‌های در فرمانداری برای بررسی حادثه و لزوم کمک‌رسانی به آسیب ‌دیدگان آماده هستند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول