اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهر در مهر/ حاشیه‌های دیدار رهبر انقلاب با خانواده های ایثارگر کرمانشاه

اشک دیدگان ما بیعتی دوباره با «آقا» بود‌

خبرگزاری فارس: اشک دیدگان خانواده‌های شهدا‌، جانبازان‌، ایثارگران، آزاده‌ها و کرمانشاهیان بیرون از سالن امام بیعتی دوباره با رهبری بود و عشق به ولایت را نشان داد.

اشک دیدگان ما بیعتی دوباره با «آقا» بود‌
 کجائید ای شهیدان خدایی ، که امروز رهبر جمهوری اسلامی ایران به یاد روز‌های دفاع مقدس با خانواده‌های سر‌افراز‌تان دیدار صمیمی داشتند.
کجائید ای شهیدان خدایی، که امروز ولی‌امر مسلمین به یاد روز‌های قدیم و حضورشان در جبهه‌های حق علیه باطل به کرمانشاه‌ آمده‌اند‌.
کجائید دلاورمردان ، که امروز رسم مهمان‌نوازی را از آقا به جا آورید.
خاک کرمانشاه مهمان دارد، شقایق‌های سرخ سر از خاک بیرون آورده‌اند و به مولای خود خوشامد می‌گویند: مولای من خوش آمدید.
همسر شهید سید‌مراد جاودان در‌باره حس و حال خود از دیدار رهبر‌ معظم انقلاب اسلامی می‌گوید‌: همسرم در سال 64 به خاطر اعتقاداتش به شهادت رسید. امروز آمدم تا به رهبرم بگویم 5 فرزند دیگر نیز برای تقدیم به ملت ایران دارم، جانم فدای رهبر.
دیدار به پایان رسیده است خانواده‌های شهدا،‌ جانبازان، ایثارگران و آزاده‌ها با چشمانی گریان سالن ورزشی اما‌م خمینی (ره) کرمانشاه را ترک می‌کنند.
مادر شهید محمدمراد ایمانی می‌گوید: از شهرستان هرسین تا اینجا را فقط به عشق رهبری آمده‌ام و از دیدار با ایشان خیلی خوشحال هستم.
همسر شهید نبی پدرامی نیز می‌گوید‌:‌ رهبر جمهوری اسلامی ایران منت بر روی دیدگان کرمانشاهیان گذاشتند در دو روزی که ایشان به کرمانشاه آمده‌اند سر از پا نمی‌شناسم و دائم اخبار مربوط به دیدارهای ایشان را رصد می‌کنم.
فرزند شهید شمس‌الله آذر رخش می‌گوید‌: من سال‌ها‌ست که محبت پدری را ندیده‌ام امروز با دیدن ایشان احساس وصف ناشدنی به من دست داد.
اشک دیدگان خانواده‌های شهدا‌، جانبازان‌، ایثارگران و آزاده‌ها بیرون از سالن بیعتی دوباره با رهبری بود و عشق به ولایت را نشان می‌داد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول