اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگی بسیج سازندگی امام رضا(ع):

نخستین اردوی هجرت خانوادگی در روستاهای سرخس برگزار می شود

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگی بسیج سازندگی سپاه پاسداران امام رضا(ع) از برگزاری نخستین اردوی هجرت خانوادگی در روستاهای محور سرخس مشهد خبر داد.

نخستین اردوی هجرت خانوادگی در روستاهای سرخس برگزار می شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جواد علما در نشست خبری که ظهر امروز در سالن اجتماعات بیمارستان قائم برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اهمیت برگزاری اردوهای هجرت در سال‌های اخیر در راستای محرومیت‌زدایی در روستاها و مناطق محروم کشور نخستین اردوی هجرت خانوادگی کشور در یکی از روستاهای محور سرخس _مشهد برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی بسیج سازندگی سپاه پاسداران امام رضا(ع) ادامه داد: در اردوهای طرح هجرت که تاکنون در کشور برگزار شده، افراد به صورت گروهی و در قالب اردوهای دانشجویی برگزار شده است‌.
‌علما افزود: با توجه به ظرفیت مناسب فضاهای خانوادگی و ظرفیت‌های بالای همکاری که درمحیط خانوادگی وجود دارد این اردو برگزار می‌شود.
مدیر فرهنگی بسیج سازندگی سپاه پاسداران امام رضا(ع) در ارتباط با تعداد خانواده‌های شرکت‌کننده در اردوی خانوادگی هجرت گفت: در این اردوی خانوادگی بیش از 15 خانواده و در حدود 60 نفر شرکت می‌کنند.
وی حضور دندانپزشک، کارشناس عمران، حقوقدان و مشاور روانشناسی را ازجمله افراد اعزامی هجرت خانوادگی عنوان کرد.
مدیر فرهنگی بسیج سازندگی سپاه پاسداران امام رضا(ع) با اشاره به مشکلات بهداشتی که در منطقه و در ارتباط با بهداشت محیط وجود دارد، اظهار کرد: بر این اساس مقرر شده که در مدت حضور خانواده‌ها در این روستا پاکسازی فضای روستا و نیز رفع مشکلات درمانی ساکنان روستا توسط اعضای اعزامی به این روستا انجام شود.
وی در بیان اهداف برگزاری اردوی هجرت خانوادگی در استان گفت: حضور کودکان و نوجوانان در جمع خانواده‌های حاضر در این اردو علاوه بر افزایش حس همکاری در میان اعضای خانواده بستر را برای آموزش کودکان در ارتباط با بکارگیری از حداقل امکان در راستای رفع نیازها و مشکلات فراهم می‌کند.
مدیر فرهنگی بسیج سازندگی سپاه پاسداران امام رضا(ع) خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری این اردو شرایط برای تدوام اردوهای هجرت خانوادگی فراهم شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول