اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آینده‌ای نزدیک صورت میگیرد؛

تجهیز زندان‌های کشور به سیستم مکانیزه آمار

خبرگزاری فارس: زندانهای سراسر کشور به سیستم مکانیزه آمار و اجرای احکام در آینده‌ای نزدیک تجهیز میشوند.

تجهیز زندان‌های کشور به سیستم مکانیزه آمار
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان‌و‌بلوچستان، عبدالله حقگو در بازدید از واحد اجرای احکام زندان مرکزی زاهدان اظهار داشت: سرعت، دقت و نظم و انضباط و بکارگیری دانش روز  پایه و اصل مهم بخش‌های اجرای احکام زندان‌ها است و برای برنامه‌ریزی صحیح و مطلوب در راستای تسریع در ارائه خدمات قضایی به مددجویان و تعامل و همکاری با مراجع قضایی، به روز رسانی اطلاعات پرونده قضایی مددجویان در این بخش ضروری است.
وی افزود: در راستای یکپارچه‌سازی روند اجرایی امور اجرای احکام در زندان‌های کشور استاندارد سازی فرایندهای اجرایی این بخش تدوین و به ادارات کل زندان‌های کشور ابلاغ شده است.
 حقگو با اشاره به تدوین آیین نامه  جدید سازمان زندان‌های کشور تصریح کرد: آیین نامه اجرایی جدید سازمان زندان‌های کشور پس از بازنگری و اضافه کردن اصلاحات مثبتی  تدوین شده و مراحل تصویب نهایی آن در قوه قضاییه در حال بررسی است.
معاون دفتر نوسازی وتحول اداری سازمان زندانهای کشور نیز با قدردانی از اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته در بخش‌های انفورماتیک زندانهای سیستان و بلوچستان گفت: ‌سازمان زندان‌های کشور در بین سازمان‌های وابسته به قوه قضاییه در مبحث فناوری اطلاعات و انفورماتیک سازمانی پیشرو محسوب می‌شود و در این راستا تمامی ادارات کل زندان‌های کشور به سیستم ویدئو کنفرانس تجهیز شده و همچنین بیش از 210 زندان در کشور مجهز به خط پرسرعت(MPLS )و 60 زندان نیز متصل به سیستم ویدئو کنفرانس است.
 سیدرضا حسینی از تجهیز زندانهای سراسر کشور به سیستم مکانیزه آمار و اجرای احکام در آینده نزدیک خبر داد و افزود: با هدف افزایش صحت و دقت  اطلاعات و کنترل و نظارت و پیگیری اطلاعات آماری  و برنامه‌ریزی مناسب برای خدمات‌رسانی مطلوب به مددجویان ‌به زودی تمامی زندانهای سراسر کشور به سیستم مکانیزه آمار و اجرای احکام تجهیز می‌شوند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول