اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دوم لیگ برتر کاراته؛

استانداری قم به مصاف سپاه مرکزی و شهرداری تبریز می‌رود

خبرگزاری فارس: مدیر تیم کاراته استانداری قم از جدال این تیم با سپاه مرکزی و شهرداری تبریز در هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور خبر داد.

استانداری قم به مصاف سپاه مرکزی و شهرداری تبریز می‌رود
رضا رحیمی‌موحد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، اظهار کرد: دومین هفته از دور رفت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور فردا برگزار می‌شود و طی آن کاراته‌کاهای استانداری قم در دو مسابقه حساس برابر حریفان خود به روی تاتامی می‌روند.
وی ادامه داد: پیکارهای لیگ برتر کاراته با توجه به حضور تیم‌های آماده و مدعی در لیگ برتر از همین هفته‌های آغازین از سطح بسیار بالایی برخوردار است و رقابت نزدیکی بین تیم‌های حاضر در لیگ برای کسب سهمیه صعود به سوپر لیگ شاهد هستیم.
مدیر تیم کاراته استانداری قم عنوان کرد: تیم کاراته استانداری قم بعد از اینکه نخستین هفته رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور را با پیروزی به پایان رساند، این هفته دو پیکار حساس با تیم های سپاه مرکزی و شهرداری تبریز دارد.
وی خاطرنشان کرد: کاراته کاهای تیم استانداری قم در نخستین مسابقه خود از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر کاراته مقابل تیم کاراته سپاه مرکزی قرار می‌گیرند و در دومین دیدار نیز مقابل تیم کاراته شهرداری تبریز به روی تاتامی می‌روند.
رحیمی موحد در ادامه با اشاره به نتایج به دست آمده در هفته نخست رقابت‌های لیگ برتر کاراته، بیان کرد: پایان پیکارهای هفته نخست لیگ برتر کاراته کشور با صدرنشینی تیم استان مرکزی همراه بود و تیم استانداری قم نیز در تنها مسابقه خود به پیروزی دست یافت.
وی تصریح کرد: هفته نخست این رقابت‌ها در حالی پس از مدت‌ها تعطیلی برگزار شد که تیم سپاه مرکزی با شش امتیاز تیمی و 52 امتیاز انفرادی صدرنشین شد و تیم کاراته استانداری قم با حساب 23 بر شش از سد شهرداری شهر قدس گذشت.
مدیر تیم کاراته استانداری قم ادامه داد: در دور نخست هفته اول این رقابت ها تیم شهرداری شهر قدس 29 بر صفر از سد هیئت گیلان عبور کرد و سپاه مرکزی 23 بر شش مقابل خراسان رضوی به برتری دست یافت، ضمن اینکه باشگاه گاز زنجان 29 بر صفر مقابل شهرداری تبریز صفر صاحب برتری شد و هیئت قزوین 21 بر هفت مغلوب تیم امید فولاد سپاهان شد.
وی اضافه کرد: در مرحله دوم نیز باشگاه گاز زنجان 22 بر پنج از سد امید فولاد سپاهان گذشت، خراسان رضوی 29 بر صفر شهرداری تبریز را مغلوب کرد و تیم کاراته سپاه مرکزی در جدال با هیئت گیلان 29 بر صفر برنده شد.
تیم کاراته استانداری قم در هفته دوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر کاراته باشگاه‌های کشور با چند تغییر نسبت به دیدارهای هفته نخست به مصاف حریفان می‌رود تا بتواند روند موفقیت‌آمیزی را برای صعود به لیگ برتر در پیش بگیرد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول