اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

بیکاری و فقر در انگلیس در حال افزایش است

خبرگزاری فارس: تعداد بیکاران در انگلیس در سه ماه منتهی به ماه اوت به بالاترین سطح از سال 1994 میلادی افزایش یافته است.

بیکاری و فقر در انگلیس در حال افزایش است
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از یورو نیوز بدین ترتیب با افزوده شدن 114 هزار نفر به تعداد بیکاران در این دوره تعداد بیکاران انگلیسی به بیش از دو و نیم میلیون نفر رسیده است. دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس در پارلمان این کشور گفت اگر ما سیاستهایمان را در مورد کاهش کسری بودجه تغییر دهیم با افزایش نرخ بهره برای استقراض دولت مواجه می شویم مانند پرتغال ، اسپانیا ایتالیا و یونان. بدین ترتیب ما  اقتصاد مان را به سمت سقوط سوق می دهیم در حالی که نرخ بیکاری در انگلیس رشد بیش از هشت درصدی را نشان می دهد.
 نرخ بیکاری در بین جوانان شدیدتر است و از رشد 21.3 درصدی حکایت دارد. با گسترش بیکاری در جامعه بریتانیا تعداد فقرا به دو میلیون نفر افزایش یافت. باربارا آلن یک مادر شاغل می گوید من حس می کنم که در یک قایق در حال غرق شدن هستم. همه چیز در حال پایین رفتن است و هیچ راه نجات و پناهی هم نیست که در نهایت به تو امنیت دهد. تنها امید من به پسرم است که در نهایت کاری پیدا کند. او در حال حاضر در دانشگاه مشغول تحصیل است و در دو سال گذشته بیکار بوده است.
انتهای پیام/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول