اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور معاون رئیس جمهور؛

چهاردهمین جشنواره شهید رجائی در بندرعباس برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان از برگزاری چهاردهمین جشنواره شهید رجایی هرمزگان با حضور معاون توسعه سرمایه انسانی رئیس جمهور خبر داد.

چهاردهمین جشنواره شهید رجائی در بندرعباس برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری عصر امروز در جلسه کارگروه تحول اداری استان گفت: این جشنواره شامل تقدیر از سه دستگاه برتر در شاخص‌های عمومی و اختصاصی، سه دستگاه در شاخص‌های عمومی، سه دستگاه در شاخص‌های اختصاصی و یک دستگاه نمونه در جلب رضایت ارباب رجوع است.
وی افزود:‌ این جلسه 25 مهر ماه با حضور لطف الله فروزنده معاون توسعه سرمایه انسانی رئیس جمهور برگزار می‌شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار هرمزگان ادامه داد: در این جشنواره عملکرد ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی برتر استان در سال 89 در بخش‌های عمومی و اختصاصی اعلام می‌شود.  
همچنین در این جشنواره 10 دستگاه اجرایی برتر استان تقدیر می‌شوند و تنها تفاوت طرح امسال با سال‌های گذشته انتخاب یک تیم برگزیده  و موثر از بین واحدهای مستقر در ادارات به جای کارمند نمونه است.
سالاری هدف از برگزاری جشنواره را توسعه و ترویج فرهنگ عدالت‌گستری، ارتقای کارآمدی، بهره‌وری، پاسخگویی و شفافیت دستگاه‌های اجرایی، آگاهی مردم از وضعیت عملکرد دستگاه‌ها، تقویت وجدان کاری و روحیه ابتکار و کارآفرینی، ارائه خدمات بهتر و سریعتر به ارباب رجوع و تقدیر از دستگاه‌های برگزیده و واحدهای عملیاتی موثر در ادارات عنوان کرد.
وی توسعه دولت الکترونیک، ساماندهی نیروی انسانی و تکریم ارباب رجوع را از محورهای اساسی  انتخاب دستگاه‌های برتر در چهاردهمین جشنواره شهید رجایی بیان کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول