اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شیراز خواستار شد:

لزوم پیگیری جدی در ساخت شهرک سلامت شیراز

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی، خواستار پیگیری جدی‌تر مسئولان و متولیان سلامت استان فارس برای تسریع در ساخت شهرک سلامت شیراز شد.

لزوم پیگیری جدی در ساخت شهرک سلامت شیراز
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی، احمدرضا دستغیب در حاشیه مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه تجهیزات پزشکی و بیمارستانی و صنایع دارویی و هشتمین نمایشگاه تجهیزات آزمایشگاهی و توانبخشی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز، با اشاره به توانایی‌های استان فارس در بخش پزشکی اظهار داشت: توجه به ظرفیت و استعداد دانش پزشکی این استان و شهر شیراز موجب رشد اشتغال، ساخت زیرساخت‌های سلامت و کاهش هزینه درمان و سلامت جامعه می‌شود.
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: توجه به امر استانداردسازی و ایمن‌سازی تجهیزات پزشکی و بیمارستانی علاوه بر کسب حسن اعتماد جامعه و مراجعه کنندگان بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، موجب رشد کیفیت و تضمین ارتقای محصولات تولیدی و کسب بازار مناسب در داخل و خارج از کشور می‌شود.
این نماینده شیراز تصریح کرد: مسئولان استان باید برای ساخت و تسریع در تکمیل شهرک سلامت شیراز برنامه‌ریزی‌های منسجمی داشته باشند تا شاهد رشد و توسعه پیش از پیش توریست‌ درمانی در استان فارس و شهر شیراز باشیم.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول