اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی؛

سال تحصیلی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت برگزار شد

خبرگزاری فارس: مراسم آغاز نخستین سال تحصیلی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی برگزار شد.

سال تحصیلی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، مراسم آغاز نخستین سال تحصیلی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت پیش از ظهر امروز با حضور آیت‌الله مصباح‌یزدی، ‌مدیران و معاونان این موسسه و نیز جمعی از دانش‌پذیران در محل این موسسه برگزار شد.
حجت‌الاسلام محمد‌صادق سنگی، معاون آموزشی موسسه اخلاق و تربیت در این مراسم با اشاره به وجود رشته‌های تخصصی مرتبط با اخلاق و تربیت در این موسسه اظهار کرد: تمام رشته‌های این مرکز دارای دروس عمومی و تخصصی بوده که در 60 واحد درسی به طلاب ارائه می‌شود.
وی دروس عمومی را مکمل دروس تخصصی دانست و افزود: در دوره‌های تحصیلات تکمیلی، ‌پژوهش‌های علمی اهمیت‌ ویژه‌ای دارد که باید مورد توجه محصلان این مرکز قرار گیرد و آنها باید دقت کنند که پژوهش جزئی از آموزش بوده و مانند سایر دروس در راستای ارزیابی‌های تحصیلی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
معاون آموزشی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با تاکید بر استفاده از مجلات علمی روز در این مرکز گفت: کتابخانه موسسه اخلاق و تربیت با دارا بودن بیش از 4 هزار عنوان کتاب در 11 هزار جلد در حال گسترش بوده و آماده ارائه کتاب‌های مورد نیاز طلاب به آنهاست.
وی از طراحی کتاب الکترونیکی با حجم 200 گیگابایت و دارای بودن 40 هزار عنوان کتاب لاتین خبر داد و اظهار کرد: امیدواریم مجموعه‌ امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری این موسسه موجب ارتقای آموزش پژوهش‌محور شود که در این راستا پنج واحد پژوهشی اجباری نیز به صورت عملی و نظری برای رشته‌های مختلف در نظر گرفته شده است.
سنگی وظیفه همه دست‌اندرکاران و طلاب محصل در این موسسه را کار تربیتی دانست و تصریح کرد: دوره‌های فشرده و تکمیلی به منظور ارتقا بحث تربیتی در معاونت تربیت این موسسه در نظر گرفته شده است و بدین منظور 28 واحد اجباری شامل قرآن، عقاید، ‌کلام و سایر مسائل مورد نیاز طلاب در نظر گرفته شده است.
معاون آموزشی موسسه آموزش عالی اخلاق و تربیت با تاکید بر جدیت طلاب در آموزش زبان خارجی اضافه کرد: آزمایشگاه زیان این مرکز در آینده نزدیک به بهره‌برداری خواهد رسید و با توجه به ارتباط وسیع رشته‌های موسسه اخلاق و تربیت با زبان‌های خارجی، ضروری است که طلاب نسبت به یادگیری زبان انگلیسی و دیگر زبان‌های خارجی اهتمام بیشتری داشته باشند زیرا این امر موجب افزایش کیفیت دروس می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول