اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار مرکزی دهگلان:

توسعه کردستان نیازمند تعامل با شوراهاست

خبرگزاری فارس: بخشدار مرکزی شهرستان دهگلان تعامل با اعضای شوراهای اسلامی را زمینه‌ساز توسعه استان کردستان دانست.

توسعه کردستان نیازمند تعامل با شوراهاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج صلاح جعفری ظهر امروز در جمع اعضای شورای بخش مرکزی شهرستان دهگلان، اظهار داشت: باید با همکاری شوراهای اسلامی در حل مشکلات روستاها تلاش کنیم چرا که توسعه پایدار در روستاها نیازمند داشتن اطلاعات قوی، همت و تلاش مضاعف است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه در بخش‌های عمرانی، فرهنگی و توسعه فضاهای ورزشی در روستاها تاکنون کارهای خوبی صورت گرفته است، بیان داشت: اگر چه بعد از انقلاب و در دولت‌های مختلف در توسعه عمرانی کار شده اما در زمینه اشتغال هنوز کاری صورت نگرفته است که مسئولان باید بیشتر در این زمینه تلاش کنند.
بخشدار مرکزی دهگلان افزود: اگر کمک و مشارکت مردمی در کنار زحمات شوراها نباشد قطعا به آن پایداری و توسعه مدنظر نخواهیم رسید.

* اجرای طرح شوراهای هماهنگی توسعه روستا در دهگلان
 جعفری با اشاره به اینکه برای اولین بار طرح اجرای شوراهای هماهنگی توسعه روستا در روستای‌های بخش مرکزی به مرحله اجرا درآمده است، افزود: در این طرح در هر مرحله نمایندگانی انتخاب و در کنار شوراهای اسلامی در روستاها فعالیت خواهند کرد.
وی اضافه کرد: اگر این طرح به درستی اجرا شود شاهد توسعه پایدار در زمینه‌های اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی، عمرانی و ... خواهیم بود.
بخشدار مرکزی دهگلان در ادامه با اشاره به تولیدات کشاورزی در روستاها، تصریح کرد: تولید این محصولات کمک موثری به اقتصاد خانواده، جامعه و منطقه خواهد کرد.
جعفری افزود: بسیاری از تولیدات کشاورزی نیاز جامعه شهری است که در این راستا می‌طلبد شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران با ترغیب کشاورزان به تولید محصول بیشتر به جهاد اقتصادی کمک کنند.
وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم شاهد مهاجرت معکوس به شهرها باشیم، باید زمینه اشتغال را در سطح روستاها در زمینه‌های مختلف کشاورزی و دامپروری توسعه دهیم.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول