اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای دریافت سهام عدالت؛

171 هزار نفر از نهادهای حمایتی اردبیل ثبت نام کردند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان اردبیل گفت: 171 هزار و 907 نفر ثبت‌نام شوندگان سهام عدالت از نهادهای حمایتی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و بسیجیان شش ماه جبهه رفته هستند.

171 هزار نفر از نهادهای حمایتی اردبیل ثبت نام کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حسین شکری پیش از ظهر امروز در جلسه بررسی وضعیت ثبت‌نام سهام عدالت در استان اردبیل اظهار داشت: از کل ثبت‌نام شوندگان برای دریافت سهام عدالت در اردبیل 408 هزار و 576 نفر نیز شامل روستاییان، 206 هزار و 372 نفر شامل شاغلین و بازنشستگان، 22 هزار و 915 نفر شامل ایثارگران، خانواده شهدا و خانواده تحت تکفل آنها هستند.
این مسئول خاطرنشان کرد: 329 نفر نیز شامل زنان سرپرست خانوار، 383 نفر خدام مساجد، حسینیه‌ها و امامزاده‌ها، 740 نفرکارکنان ستادهای نماز جمعه و طلاب و 16 هزار و 337 نفر شامل گروه‌های عمومی است.
شکری ابراز داشت: تاکنون 826 هزار و 895 نفر برای دریافت سهام عدالت در استان اردبیل ثبت نام شده‌اند. 
شکری با بیان آخرین وضعیت ثبت نام سهام عدالت کارگران فصلی و ساختمانی خاطرنشان کرد: افرادی که از طریق سایت از فراخوان عمومی وزرات کار در سامانه ثبت نام کرده‌اند باید منتظر بمانند تا وزارت کار به پالایش اطلاعات و بررسی مستندات آنها اقدام لازم را انجام دهد.
مدیرعامل شرکت تعاونی سهام عدالت استان اردبیل بیان داشت: تاکنون بیش از 60 هزار نفر در استان اردبیل در قالب کارگران فصلی و ساختمانی پالایش و شناسایی شده‌اند و پرونده کاری آنها در حال بررسی است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود با تاکید بر حفظ و نگهداری برگه‌های سهام عدالت به عنوان یک سند و اوراق بهادار ابراز داشت: این اوراق در آینده نه چندان دور قابل خرید و فروش خواهد بود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول