اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

جدگال در نطق میان دستور:

انقلاب اسلامی ایران الگوی بیداری اسلامی کشورهای عربی شده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چابهار با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه گفت: این حرکت و ایستادگی در میان ملت ایران آغاز شد و با پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای عربی نیز از انقلاب ما الگو گرفتند و اینک موج بیداری اسلامی در منطقه فراگیر شده است.

انقلاب اسلامی ایران الگوی بیداری اسلامی کشورهای عربی شده است
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، یعقوب جدگال نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) طی نطقی میان دستور در صحن علنی مجلس با تبریک هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: مجلس در راس امور است و دو وظیفه مهم قانون‌گذاری و نظارت را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در کشور کارهای مثبت و منفی بسیاری انجام شده است، گفت: کارهای مثبت قابل تقدیر است و اقدامات منفی که یک نمونه آن اختلاس اخیر است، مورد مذمت بوده و به گفته رهبر انقلاب باید دست عاملان آن قطع شود و نباید آن را به این میزان کش داد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: موضع ایران در برابر جهان استکبار همان مواضعی بود که رئیس جمهور در سازمان ملل اعلام کرد.

جدگال با بیان اینکه از برگزاری جلسه قوای سه‌قوه خوشحالیم، تاکید کرد: امیدوارم برگزاری این جلسات برای رفع مشکلات کشور ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به موج بیداری اسلامی در منطقه بیان داشت: این حرکت و ایستادگی در میان ملت ایران آغاز شد و با پیروزی انقلاب اسلامی کشورهای عربی نیز از انقلاب ما الگو گرفتند و اینک این حرکت به بیداری اسلامی تبدیل شده است.

نماینده مردم چابهار همچنین با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود گفت: با اینکه اقدامات زیادی در جهت محرومیت زدایی استان سیستان و بلوچستان انجام شده است اما مشکلات به قدری زیادی است که دل مردم این استان را می‌آزارد.

جدگال در پایان به وزیر آموزش و پرورش توصیه کرد تا با احیای مراکز تربیت معلم، نیروهای متخصص تربیت شوند تا بتوانیم به اهداف عالیه آموزش و پرورش برسیم.
انتهای پیام/
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول