اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حجت‌الاسلام قرائتی:

ائمه جماعت مساجد باید حرف تازه بزنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد اقامه نماز کشور با بیان اینکه وضع نماز هم اکنون مطلوب نیست هر چند وضعیت کنونی نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است، گفت: ائمه جماعت مساجد باید حرف تازه بزنند.

ائمه جماعت مساجد باید حرف تازه بزنند
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حجت‌الاسلام قرائتی در بیستمین اجلاس سراسر نماز در بوشهر با بیان اینکه خادمان مسجد از اولیا و انبیا بودند اظهار داشت: در حوزه مهارت مسجد و پیش‌نمازی باید به عنوان یک درس رسمی در حوزه‌های علمیه مطرح شود.
وی افزود: در رسانه‌های ملی و محلی از امام جماعت دلسوز و منظم تقدیر و از افرادی که کمالات لازم را ندارند تذکر داده شود.مساجد باید مردمی اداره شوند، دولت نیز باید موانع کار را برطرف کند ضمن اینکه مسجد نباید دولتی باشد.
قرائتی اضافه کرد: مصلای تهران با توجه به اینکه با تجملات ساخته شده موجب شده تا احداث آن 30 سال طول بکشد و هم اکنون به یک نمایشگاه تبدیل شود.
وی با بیان اینکه ائمه جماعت مساجد باید حرف تازه بزنند، گفت: نماز صبح در مساجد کم رونق و بی‌رونق است و برای این نقیصه چاره‌اندیشی کنیم.
رئیس ستاد اقامه نماز اضافه کرد: روحانیون شاغل در ادارات در مواردی که در محل کار خود نیستند باید اداره امور مساجد را برعهده بگیرند و هر روحانی شاغل اداره یک مسجد را برعهده داشته باشد.
قرائتی نیز گفت: 700 مسجد در جاده‌ها ساخته شده که باید توسعه یابد و حفظ شود. ضمن اینکه مساجد در جاده‌ها و تمام نقاط هیچ وقت نباید بسته باشد.
رئیس ستاد اقامه نماز از مدعوین حاضر در این اجلاس خواست برای توسعه فرهنگ نماز چاره اندیشی کرده و آن را عملی کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول