اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سی‌سخت:

اعتمادسازی بین مردم، مهم‌ترین وظیفه مدیران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سی‌سخت گفت: در روزگاری که دشمنان برای عنادورزی با نظام اسلامی از همه امکانات بهره می‌برند، اعتمادسازی در بین مردم مهم‌ترین وظیفه مدیران است.

اعتمادسازی بین مردم، مهم‌ترین وظیفه مدیران است
حجت‌الاسلام محمد قاسم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار داشت: اگر تمام کسانی که به نوعی هر مسئولیتی چه در سطح خرد و چه کلان بر عهده می‌گیرند سه ویژگی عدالت محوری، حضور بین مردم و عدم تبعیض را رعایت کنند مدیر موفقی خواهند بود.
وی افزود: کسی که هیچ‌گاه خود را از مردم پنهان نکند و برای مردم، بین مردم و پاسخ‌گوی آنها باشد مدیری مردم‌دار است.
امام‌جمعه سی‌سخت با بیان اینکه باید این امانت که موهبتی الهی است را به خوبی صیانت کنیم، تصریح کرد: مدیر صالح، دلسوز مردم و مصالح نظام است و باید از لحاظ جنبه‌های مختلف در عمل، رفتار، کردار و گفتار به نحو شایسته‌ای خدمت کند و به اعتمادسازی در بین مردم اهتمام داشته باشد. 
وی از دیگر ویژگی‌های مسئولیت‌ها در نظام اسلامی را نگهبان و امین مردم و اموال آنها و بیت‌المال بودن دانست و گفت: باید در حفظ و نگهداری اسرار مردم نیز توجه داشته باشیم.
امام‌جمعه شهر سی‌سخت به توجه بیشتر به‌ خواسته‌ها، مشکلات و درد و رنج مردم به ویژه در مناطق دور افتاده و روستاها تاکید کرد و گفت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، کارهای خوب و ارزنده‌ای در همه زمینه‌ها برای عمران و آبادانی شهر و روستا صورت گرفته و برخی دیگر نیز در دست انجام است اما برای برآورده کردن همه نیازها و خواسته‌های مردم باید بیشتر از گذشته تلاش کنیم. 
وی اعزام مبلغ به شهرها، بخش‌ها، دهستان‌ها و روستاها در مناسبت‌های مختلف برای تبلیغ ارزش‌های معنوی و فضایل اخلاقی و بالا بردن سطح آگاهی و فرهنگ عمومی در همه جنبه‌ها را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: متولیان امر در این زمینه توجه ویژه داشته باشند.
حجت‌الاسلام قاسم‌زاده به لزوم توجه به نشاط جامعه، مباحث و معارف قرآنی، توجه به هیئت‌های دینی و معنوی، مساجد و امام جماعت آنها، خانه‌های عالم ، روحانیت و بخش‌هایی که امام جمعه ندارند نیز تاکید کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول