اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی:

اقتدار امروز پلیس در جهت ایجاد آسایش جامعه است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی گفت: اقتدار و توانمندی امروز پلیس در جهت ایجاد امنیت و آرامش در کشور است.

اقتدار امروز پلیس در جهت ایجاد آسایش جامعه است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، ابوالقاسم نصرالهی بعد از ظهر امروز در همایش همیاران پلیس استان مرکزی در اراک افزود: پلیس امروز وظیفه خود می‌داند که پاسدار امنیت و آرامش مردم باشد و قابل مقایسه با پلیس قبل از انقلاب نیست چرا که پلیس امروز، تمام  تلاش خود را برای برقراری امنیت اجتماعی به کار بسته است.
وی با بیان اینکه این امنیت که حاصل زحمات شبانه روزی این نیروی فداکار کشور است توانسته راه پیشرفت و توسعه را برای کشور هموار کند چرا که اگر امنیت و آرامش در کشوری وجود نداشته باشد توسعه و پیشرفت هم در آن غیرممکن خواهد بود.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مرکزی با اشاره به اینکه همه باید با احترام گذاشتن به پلیس وظیفه خود را انجام ‌دهیم، افزود: برقراری نظم و امنیت اجتماعی نیازمند مشارکت همگانی و احترام به قوانین است و از این راه است که می‌توانیم به پلیس در انجام کارها کمک کنیم.
نصرالهی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی با اجرای طرح همیار پلیس آرزوی کودکان و نوجوانان را برای پلیس شدن در سنین پایین محقق کرده است، تصریح کرد: زمانی بزرگترها برای انجام کارهای خوب، کودکان را نصیحت می‌کردند اما امروز این کودکان و نوجوانان هستند که در طرح همیاران پلیس، بزرگترها را در اجرای قوانین به شکل درست، نصیحت می‌کنند.
وی واگذار کردن بخشی از مسئولیت‌های پلیس را به کودکان و نوجوانان در نهادینه شدن فرهنگ  انضباط اجتماعی و ترافیک بسیار موثر دانست و گفت: اجرای این طرح بزرگ و ارزشمند سبب می‌شود مردم در خدمت به همنوعان خود احساس غرور و رضایت داشته باشند و این حرکت جامعه را به سوی خود‌امنیتی خواهد برد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول