اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان کشوری؛

آزمایشگاه استاندارد ایرانشهر کلنگ‌زنی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی سیستان و بلوچستان گفت: در هفته استاندارد امسال، ساختمان اداری و آزمایشگاهی استاندارد ایرانشهر با حضور مسئولان کشوری و استانی کلنگ‌زنی می‌شود.

آزمایشگاه استاندارد ایرانشهر کلنگ‌زنی می‌شود
اسماعیل عاقلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: احداث اداره استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان ایرانشهر یکی از مصوبات دور دوم سفرهای استانی رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان است.
وی افزود: در این راستا، زمینی به مساحت 2 هزار و 352 مترمربع خریداری و نقشه‌های اجرایی یک‌هزار و 100 مترمربع فضای اداری و آزمایشگاهی با 22 فضای اداری و آزمایشگاهی، شامل هشت آزمایشگاه، آزمایشگاه صنایع غذایی، آزمایشگاه صنایع شیمیایی، آزمایشگاه صنایع نساجی و بسته بندی، آزمایشگاه فلزات گرانبها، آزمایشگاه توزان و مقیاس‌ها، آزمایشگاه میکروبیولوژی، آزمایشگاه صادرات و واردات و آزمایشگاه مصالح ساختمانی، برای احداث در شهرستان مذکور طراحی شده است.
وی ادامه داد: با یاری خداوند متعال و با توجه به برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد و روز جهانی استاندارد، کلنگ‌زنی ساختمان اداری و آزمایشگاهی استاندارد و تحقیقات صنعتی شهرستان ایرانشهر با حضور مسئولان کشوری، استانی و محلی در هفته استاندارد سال‌جاری انجام می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول