اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک خبر داد:

بهره‌برداری از نخستین گاوداری در اندیمشک

خبرگزاری فارس: مدیر جهاد کشاورزی اندیمشک از بهره‌برداری از نخستین گاوداری شیری و گوشتی در این شهرستان خبر داد و گفت: این نخستین اقدام در راه تولید شیر و گوشت است.

بهره‌برداری از نخستین گاوداری در اندیمشک
سید هدایت موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار داشت: در راستای تولید شیر و گوشت در شهرستان اندیمشک نخستین گاوداری شیری و گوشتی در این شهرستان به بهره‌برداری رسیده است و در این‌باره فعالیت‌های لازم آغاز شده است.
وی با اشاره به توان این گاوداری برای تولید شیر و گوشت خاطر‌نشان کرد: این گاوداری بیش از 50 راس گاو دارد و توان مناسبی برای تولید شیر و گوشت دارد و به این دلیل سرمایه‌گذاری بسیار زیادی در این واحد دامداری انجام شده است که در آینده نزدیک به ثمر می‌نشیند.
موسوی با اشاره به اعتبار هزینه شده در این واحد دامداری خاطرنشان کرد: برای راه‌اندازی این واحد دامداری بیش از چهار میلیارد ریال هزینه شده است.
وی با اشاره به میزان تولید سالیانه این واحد دامداری خاطر‌نشان کرد: این واحد تولیدی قادر است سالانه 200 تن شیر تولید و به بازار عرضه کند ضمن اینکه با فروش گوساله‌های نر بخشی از نیاز شهرستان به گوشت قرمز را برآورده تامین خواهد کرد.
موسوی خاطرنشان کرد: تاکنون 70 نفر از متقاضیانی که دارای شرایط لازم بوده‌اند برای دریافت تسهیلات به اداره کار و امور اجتماعی و بانک‌های عامل شهرستان معرفی شده‌اند.
وی با اشاره به آغاز طرح سامان‌دهی مشاغل خانگی خاطرنشان کرد: این طرح به منظور جذب و اعطای تسهیلات به متقاضیانی که از مهارت و تخصص کافی برای انجام هر یک از مشاغل خانگی مرتبط با مجموعه جهاد کشاورزی این طرح اجرا می‌شود.
 وی افزود: در این راستا جهاد کشاورزی از متقاضیان واجد شرایط ثبت‌نام می‌کند که پس از معرفی به اداره کار و تائید مهارت آن‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی می‌شوند.
انتهای پیام/ص30 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول