اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای کاهش مناطق جرم‌خیز؛

مکان‌های مخروبه گناباد تخریب می‌شوند

خبرگزاری فارس: در راستای کاهش مناطق جرم‌خیز، مکان‌های مخروبه گناباد تخریب می‌شوند.

مکان‌های مخروبه گناباد تخریب می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان که صبح امروز در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، مصوب شد با توجه به کاهش مناطق جرم‌خیز و خطرات در سطح شهرها و مکان‌های مخروبه، شهرداری‌ها با هماهنگی با مقام قضایی برای تخریب مکان‌های یاد شده در هفته کاهش اثرات بلایای طبیعی اقدام کنند.
مقرر شد در روز مدیریت بحران، آموزش، پیشگیری و آمادگی، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی شهرستان رأس ساعت هشت صبح کلاس آموزش EOC(مرکز عملیات اضطراری) را برای تمام اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان برگزار و سپس سناریویی برای چگونگی آمادگی اعضا در رابطه با وظایفشان در راستای ایجاد بحران برگزار نماید که برنامه‌ریزی تمام مراحل و دعوت از مسئولان به عهده مدیریت اورژانس 115 است.
مقرر شد در روز فناوری‌های نوین، استاندارد و مقاوم‌سازی، مدیریت بنیاد مسکن شهرستان نسبت به برگزاری کلاس آموزشی برای ناظرین فنی روستایی و اجرای مانور و بازدید از ساختمان‌های در حال احداث اقدام نمایند.
مصوب شد در روز مدیریت بحران، هماهنگی و هم‌افزایی سازمانی توسط مدیریت جهاد کشاورزی مانور طرح تجهیز و نوسازی اراضی روستای بیمرغ در راستای مقابله با خشکسالی و صرفه‌جویی در آب و جلوگیری از خسارت سیل اراضی حاشیه رودخانه روستا با همکاری شهرداری‌های گناباد، بیدخت و کاخک و همکاری ریاست اداره راه و ترابری و فرمانداری برگزار شود، بنابراین در همین راستا شهرداری‌های گناباد، بیدخت هرکدام یک دستگاه گریدر و مدیریت اداره راه و ترابری یک دستگاه گریدر و یک دستگاه کامیون و شهرداری کاخک نیز یک دستگاه لودر با هماهنگی مدیریت جهاد کشاورزی راس ساعت هفت صبح به محل مورد نظر حمل کنند تا کار خوبی در آن روز انجام پذیرد.
در روز مدیریت بحران رسانه‌ها، معنویت، کرامت انسانی و فرهنگ ایمنی مقرر شد امام جمعه در این زمینه در نماز جمعه به ایراد سخنانی در این رابطه بپردازد و تمام رسانه‌ها در نشریات محلی و سایت‌ها در زمینه این هفته پیام‌هایی را به مردم برسانند.
مصوب شد در روز مدیریت بحران، تشکل‌های مردمی، بسیج، نیروهای مسلح، آرامش و امنیت عمومی ناحیه مقاومت بسیج و نیروی انتظامی برنامه‌های مرتبط با این روز را به اطلاع فرمانداری رسانده و اجرا نمایند و گزارش مربوطه را به دبیرخانه ستاد مدیریت بحران فرمانداری ارسال کنند.
همچنین مقرر شد با توجه به کاهش مناطق جرم خیز و خطرات در سطح شهرها و مکان‌های مخروبه، شهرداری‌ها با هماهنگی با مقام قضایی اقدام لازم برای تخریب مکان‌های یاد شده را در طول هفته در دستور کار قرار دهند.
با توجه به نیاز احداث مکانی برای فرود اضطراری در شهر کاخک مقرر شد شهرداری کاخک با هماهنگی اداره منابع طبیعی برای تصرف زمینی در مکانی که به توافق برسد اقدام و بعد از واگذاری زمین مربوطه شهرداری با همکاری سایر نهادها نسبت به احداث آن اقدام نماید.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول