اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شفیعی به فارس خبر داد:

حضور والیبالیست‌های قمی در قهرمانی آسیا

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت والیبال استان قم از عضویت دو والیبالیست قمی در تیم ملی دانش‌آموزی کشورمان در پیکارهای قهرمانی آُسیا خبر داد.

حضور والیبالیست‌های قمی در قهرمانی آسیا
سیدروح‌الله شفیعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: دو والیبالیست‌ قمی با قرار گرفتن در ترکیب نهایی کادر فنی، تیم ملی کشورمان را در رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی قهرمانی قاره آسیا همراهی می‌کنند.
وی با اشاره به زمان و مکان برگزاری پیکارهای والیبال قهرمانی دانش‌آموزان آسیا، خاطرنشان کرد: چهارمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی دانش‌آموزان آسیا از چهار روز دیگر به میزبانی کشورمان در شهر ارومیه برگزار می‌شود.
دبیر هیئت والیبال استان قم بیان کرد: این دوره از رقابت‌های والیبال قهرمانی دانش‌آموزان آسیا ویژه والیبالیست‌های رده سنی زیر 18 سال برگزار می‌شود و طی آن تیم‌های شرکت‌کننده در این رقابت‌ها از بیست و یکم تا بیست و هفتم مهر ماه در ارومیه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
وی به عضویت دو والیبالیست قمی در ترکیب تیم ملی والیبال دانش‌آموزان کشورمان اشاره و عنوان کرد: در رقابت‌های والیبال دانش‌آموزی قهرمانی جهان مهدی زارعی و رضا رزاقی نیز دو والیبالیست قمی عضو تیم ملی کشورمان هستند.
شفیعی با بیان اینکه میزبان چهارمین دوره مسابقات والیبال دانش‌آموزان آسیا اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی است، تصریح کرد: این استان به عنوان مهد والیبال آسیا از تیم‌های شرکت‌کننده در این دوره پذیرایی خواهد کرد.
وی با اشاره به تعداد تیم‌های شرکت‌کننده در پیکارهای والیبال دانش‌آموزان قهرمانی آسیا اضافه کرد: در این دوره تیم‌های دانش‌آموزی از کشورهای چین، اندونزی، تایلند، سریلانکا، سنگاپور، مالزی و دو تیم از کشورمان به رقابت می‌پردازند.
دبیر هیئت والیبال استان قم خاطرنشان کرد: چهار داور خارجی، قضاوت این دیدارها را برعهده دارند و ناظرین مسابقات نیز از کشور استونی هستند، ضمن اینکه میهمان ویژه این مسابقات رئیس کنفدراسیون مدارس ورزشی آسیا از کشور تایلند است.
وی عنوان کرد: مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات نیز با حضور 450 دانش‌آموز مدارس استان آذربایجان غربی، در روز جمعه این هفته یعنی بیست و دوم مهر ماه با حضور شخصیت‌های کشوری و استانی در ارومیه برگزار می‌شود.
دبیر هیئت والیبال استان قم عنوان کرد: برگزاری جشن ملل در دهکده چی چست، برگزاری نمایشگاهی از هنر و صنایع دستی آذربایجان غربی برای میهمانان و بازدید از موزه و کتابخانه مرکزی ارومیه از برنامه‌های جنبی این مسابقات عنوان شده است.
وی یکی از مهم‌ترین دلایل دعوت والیبالیست‌های آینده دار قمی به تیم ملی دانش آموزان کشورمان برای حضور در این رقابت‌ها را درخشش آنها در پیکارهای والیبال دانش‌آموزان قهرمانی کشور عنوان و بیان کرد: بازی‌های خوب تیم دانش‌آموزان قم در این رقابت‌ها که تابستان امسال در یزد برگزار شد، یکی از مهم‌ترین دلایلی بود که این دو چهره آینده دار والیبال قم به تیم ملی دعوت شده و همچنین عنوان نایب قهرمانی کشور در سال جاری به تیم دانش‌آموزان قم برسد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول