اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حراست کل کشور:

عدم نظارت صحیح از عوامل اصلی سوءاستفاده‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس حراست کل کشور گفت: عدم نظارت صحیح یکی از عوامل اصلی برخی سوء استفاده‌ها و رانت‌ها است.

عدم نظارت صحیح از عوامل اصلی سوءاستفاده‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از منطقه آزاد چابهار، اصغر زارعی در مراسم معارفه مشاور و مدیرکل حراست سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار اظهار داشت: اهمیت رعایت، دقت و اجرای دقیق از وظایف مأموریتی برای بازدهی مناسب در فعالیت حراست‌ها است.
وی افزود: حراست‌ها دیده‌بان نظام اسلامی هستند که با حفظ امنیت و برقراری نظم با جدیت و همت به تعهدات خود اهتمام می‌ورزند.
رئیس حراست کل کشور با اشاره به تلاش دشمن در دامن زدن به برخی مسائل تصریح کرد: بزرگ‌ترین سرمایه نظام اسلامی ما اعتماد مردم است و دشمن می‌کوشد تا با دامن زدن به برخی مشکلات و بزرگنمایی آن به اعتماد مردم لطمه وارد کند اما همواره ناموفق بوده است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار نیز در این مراسم گفت: واحد حراست سازمان به عنوان یک مجموعه اجرایی و نظارتی مستقیم و غیر مستقیم و نامحسوس وظایفی خطیری در ارتباط با سالم سازی محیط کار، کنترل کیفی و کمی کارکنان و همچنین بررسی، احراز و رسیدگی به تخلفات اداری و مالی و نظارت اماکن و اسناد و مدارک عهده دار هستند.
شهباز یزدانی بیان کرد: ما انتظار داریم حراست سازمان بر سیاست‌ها و روش‌های ذیل بیش از پیش تأکید داشته باشند.
وی در ادامه افزود: تبلیغ تفکرات بسیجی و ولایی، دستاوردهای انقلاب، بذل مساعی و تلاش حفظ مصالح نظام جمهوری اسلامی به عنوان اساسی‌ترین وظیفه حراست سازمان است.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: امید است در سازمان منطقه آزاد چابهار برای ایجاد فضای امن، سالم و صمیمانه این نیروها اهتمام ورزند.
یزدانی همچنین از زحمات شکوری مدیرکل قبلی حراست سازمان تشکر کرد و آرزوی توفیق و منشأ خدمات در دیگر سنگرهای محوله را برای وی کرد.
در ادامه مراسم، مدیرعامل منطقه آزاد چابهار از  مهدی حسینقلی‌پور به عنوان یکی از برادران ارزشی، با تجربه، خلاق و ولایی یاد کرد و افزود: نظر به تعهد و تجربیات ارزشمند وی و حسب موافقت ریاست حراست کل کشور امید است با اتکال به عنایات حضرت حق، تلاش، جدیت و تشریک مساعی با سایر همکاران و عمل بر اساس ضوابط و قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی شاهد موفقیت وی در انجام وظایف و مأموریت‌های محوله در نقطه نقطه منطقه باشیم.
امام جمعه شهرستان چابهار نیز در این مراسم گفت: برخورداری از چشمان بینا و دقیق و دوری از ظواهر و دلبستگی به مادیات از وظایف اصلی حراست‌ها است.
حجت‌الاسلام سید محمد موسوی تصریح کرد: نظارت‌های دقیق و ناظران امین، عادل و صادق از ناظران بر حاکمیت هستند که باید برای حفظ نظام تقویت و قوی شوند.
وی بیان کرد: حراست‌ها عیون مدیرانند، عیون کشور و نظامند که باید واقعیت را متذکر شوند.
مشاور مدیرعامل و مدیرکل حراست منطقه آزاد تجاری - صنعتی چابهار نیز اظهار داشت: مدیران و کارکنان حراست، نهادها، دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی باید به عنوان سربازان و افسران جنگ نرم در راستای فرامین مقام عظمای ولایت عمل کنند.
مهدی حسینقلی‌پور افزود: همچنین باید امروز در برابر توطئه‌های نرم افزاری دشمنان نظام اسلامی آمادگی داشته باشند.
وی اظهار امیدواری کرد: آخرتمان را در برابر دنیای مادی احدی نفروخته و تنها با حفظ و زنده نگه داشتن نام ایران اسلامی از هیچ گونه، کوتاهی نخواهم کرد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول