اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دفتر آیت‌الله بوشهری خواستار شد:

تجمع حمایت از سخنان امام جمعه بوشهر برگزار نشود

خبرگزاری فارس: امام جمعه بوشهر در بیانیه‌ای از مردم ولایتمدار بوشهر خواست تجمع امروز خود در ارتباط با حمایت از سخنرانی وی در نماز جمعه هفته گذشته را لغو کرده و برگزار نکنند.

تجمع حمایت از سخنان امام جمعه بوشهر برگزار نشود
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در بیانیه‌ایی اعلام کرد: بی‌گمان راه صحیح سیاست اسلامی ولایتمداری است و جان‌های عاشق ولایت نثار قدوم تقوایی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (دامت برکاته العالیه) است.
صفایی بوشهری در بیانیه خود آورده است: اینجانب ضمن تشکر از حرکت خودجوش و انقلابی مردم ولایتمدار بوشهر و شهرستان‌های همجوار که سرباز ولایتند و دلداده اشارت، نماد اقتدار علوی و عزت اسلامی، مقام عظیم الشأن ولایت، از آن عزیزان در خواست می‌کنم که تجمع ولایی خود را که امروز قرار بود برگزار شود را برگزار نکنند.
وی افزوده است:این حقیر مراتب عالیه ولایتمداری آن عزیزان را به مقام معظم رهبری ابلاغ کرده  و از جانب خود و شما مردم گرانقدر از تمامی مسئولان تقاضا می‌کنم در عرصه اجرایی کردن فرمایشات معظم‌له بیش از پیش تلاش کنند که این برای نظام مقدس جمهوری اسلامی خیر کثیر است .
امام جمعه بوشهر تصریح کرد: در پایان از تمامی محبت‌های خالصانه مردم ولایتمدار بوشهر در حمایت از سخنان مطروحه در نماز جمعه در رابطه با اجرایی کردن فرامین مقام معظم رهبری و عدم سهل انگاری در این امر کمال تشکر و قدردانی می‌کنم و بار دیگر اعلام می‌داریم که چون اصحاب حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام هیچ گاه حتی لحظه‌ای رهبر خویش را تنها نمی‌گذاریم و در این باره تا پای جان ایستاده‌ایم .
امام جمعه بوشهر در خطبه‌های هفته گذشته نماز جمعه در سخنانی با انتقاد از عدم اجرای منویات رهبری از مسئولان استان خواسته بود بیش از پیش در راستای اجرای فرامین معظم‌له گام بردارند.
پس از این سخنرانی شماری از مردم ولایتمدار بوشهر با انتشار اطلاعیه‌هایی قصد داشتند صبح امروز تجمعی در حمایت از سخنرانی امام جمعه بوشهر برگزار کنند.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول