اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ورامین:

امروز بسیج دانشجویی باید بر گفتمان انقلاب تاکید کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ورامین با اشاره به رسالت بسیج دانشجویی گفت: امروز رسالت بسیج دانشجویی غلظت بخشیدن به گفتمان انقلاب و تاکید بر آن است.

امروز بسیج دانشجویی باید بر گفتمان انقلاب تاکید کند
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محسن منصوری در مراسم معارفه مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا ضمن تبریک میلاد با سر سعادت امام رضا (ع) به تحلیل جریانات پس از پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین فتنه سال 88 و نقش خواص در طول این پرداخت.
فرماندار شهرستان ورامین گفت: امروز رسالت بسیج دانشجویی فقط حفظ شرایط موجود نیست بلکه باید گفتمان انقلاب را تغلیظ کرده و بر آن تاکید کند. 
وی در ادامه با بیان اینکه ارائه و معرفی شاخص‌ها با فضای جذاب‌تر رسالت اصلی جریان دانشجویی است، گفت: در جریان فتنه سال گذشته نیز سیاست و استراتژی جریان مخالف بر همین پایه استوار بوده است.
منصوری عنوان کرد: بسیج دانشجویی باید شاخص‌های خود را در یک فضای تند و تیزتر و شادتر ارائه کند و همچنین این مهم رسالت ما در جریان اصولگرایی هم هست، بنابراین باید شاخص‌ها را، شاخص‌های تند و تیزتر و افراشته‌تر کنیم.
معاون استاندار تهران با اشاره به اینکه مبانی فکری اعضای بسیج در حیطه محتوایی باید مانند شهید مطهری و در حیطه تشکیلاتی و تربیت کادر مانند شهید بهشتی باشد، تاکید کرد: فضای بسیج دانشجویی محل آمد و رفت جوانان پرشور دانشگاه است و تحقق گفتمان عدالت از همین دفاتر بسیج دانشگاه می‌توان شکل بگیرد.
فرماندار شهرستان ورامین خاطرنشان کرد: تحقق رسالت جریان دانشجویی صرفاً از دل متشکل بودن بر می‌خیزد و ما در تشکیلات‌سازی و کادر‌سازی استوره‌ای به نام شهید بهشتی داریم، که می‌فرمایند «ما برای اینکه کارهای بزرگ انجام دهیم بی‌شک باید متشکل باشیم.»
منصوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در ارتباط با مطالبه از مسئولان بیان داشت: جریان تشکیلاتی هنوز به نحوی که باید در حوزه‌های بسیج دانشجویی تحقق پیدا نکرده است و جریان دانشجویی یک جریان نسبتاً عمیق است که منجر به مطالبه از مسئولان کشور می‌شود و ما نمی‌توانیم تفکیکی بین حوزه‌های مختلف آن قائل شویم.
فرماندار نمونه استان تهران در پایان تصریح کرد: افق نگاه ما باید این باشد که هر قدمی که برمی‌داریم به حکومت پر برکت امام زمان(عج) نزدیک و نزدیکتر می‌شویم و تمام گام‌های ما در راستای تحقق دولت کریمه حضرت ولی عصر (عج) است.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران نیز طی سخنانی با بیان اینکه بسیج و بسیجی یک تفکر است، گفت: به همین منظور ما لفظ تودیع و معارفه را به کار نمی‌بریم و در این مراسمات فقط یک جابجایی مسئولیت بین دو شخص با یک تفکر است.
فرهاد کاظمیان‌فر افزود: در دفاتر بسیج دانشجویی با هر ایده و سلیقه و نظر به روی همه دانشجویان باز است و اعضای بسیج دانشجویی مفتخر هستن تا خدمتگزار جوانان فعال و پویا در دانشگاه باشند.
وی در ادامه با اشاره به اینکه ما در بسیج وارد مسائلی از قبیل سیاسی کاری نمی‌شویم، عنوان کرد: یک دانشجوی باید چهره سیاسی داشته باشد آن هم سیاستی که دارای بصیرت، ایمان، اخلاص و معنویت و معرفت است و در همین راستا باید کرسی‌های آزاداندیشی به طور جدی در دانشگاه‌ها مورد پیگیری قرار گیرد.
در این مراسم ضمن تقدیر و تشکر از حسین طیبی فرمانده سابق حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه واحد ورامین ‌ـ پیشوا، فاضل کارخانه دانشجوی کاردانی به کارشناسی رشته مهندسی نرم‌افزار این دانشگاه به عنوان فرمانده جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا معرفی شد.
مراسم معارفه مسئول جدید حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین و مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین، فرهاد کاظمیان فر فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران، محسن منصوری معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ورامین، محمدرضا ربیعی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ورامین ‌ـ پیشوا، جمعی از دانشجویان بسیجی، مسئولان شهرستان‌های ورامین و پیشوا در این دانشگاه حضور داشتند. 
در این مراسم حوزه بسیج دانشجویی واحد و سازمان بسیج دانشجویی استان تهران با اهدای لوح تقدیر از حسین طیبی تشکر، و حکم مسئولیت برادر کارخانه به وی اهدا شد.
‌انتهای پیام/ش‌10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول