اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اغلب شهرداری‌های ‌کهگیلویه و بویراحمد درآمدزا نیستند

خبرگزاری فارس: معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد ‌گفت: اغلب شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد درآمدزا نیستند.

اغلب شهرداری‌های ‌کهگیلویه و بویراحمد درآمدزا نیستند
علی حیدری ‌امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: تا پایان سال جاری همه بدهی‌های نهادهای دولتی به دستگاه‌ها و شرکت‌های خدمات‌رسان پرداخت می‌شود و برای نخستین بار در استان چنین کار ارزنده‌ای عملی خواهد شد.
حیدری افزود: شرکت‌های خدمات‌رسان گاز، آب و فاضلاب، برق، مخابرات و شهرداری‌ها مبالغی از دستگاه‌های اجرایی طلب‌کارند که سال‌هاست از آن می‌گذرد و تاکنون پرداختی انجام نشده است.
‌وی بیان داشت: همه‌ مبادله موافقتنامه‌های دستگاه‌های اجرایی استان انجام و موضوع مطالبات دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها در آن دیده شده که چنانچه دستگاهی تا پایان امسال بدهی خود را با این دستگاه‌ها صفر نکند، از طریق معاونت برنامه‌ریزی استانداری این کار انجام می‌شود.  
معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با جمع‌آوری این معوقه‌ها به قطع یقین هم شرکت‌های خدمات‌رسان و هم شهرداری‌ها می‌توانند خدمات ارزنده‌تر و بیشتری به شهروندان و مردم این استان ارائه دهند.
‌به گفته وی، اغلب شهرداری‌های استان کهگیلویه و بویراحمد درآمدزا نیستند و وصول مطالبات می‌تواند در کارآمدی آن‌ها بسیار موثر باشد.
‌وی تصریح کرد: نیکزاد استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست شهرداران و رؤسای شوراهای اسلامی شهرهای استان برای رونق کار دستگاه‌های خدمات‌رسان و شهرداری‌ها، همه نهادهای دولتی را ملزم کرد تا معوقه‌ها و بدهی خود را به این شرکت‌ها و شهرداری‌ها بپردازند.
‌حیدری ابراز داشت: در مقابل شرکت‌های‌ خدمات‌رسان هم باید طبق برآورد، هزینه حفاری‌هایی که در سطح خیابان‌ها انجام می‌دهند را به شهرداری‌ها پرداخت کنند و یا با توافق شهرداری آن را به پیمانکار واگذار کنند.
‌معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به شرکت‌های حفاری توصیه کرد تا حفاری‌هایی در سطح شهرها انجام می‌شود به‌گونه‌ای باشد که هزینه سرباری برای شهرداری‌ها ایجاد نکند و به طوری ترمیم شوند که به شکل و زیبایی شهر و کیفیت سطح خیابان‌ها آسیب نرساند. 
انتهای پیام/‌ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول