اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل برق اهواز خبر داد:

کاهش 3.7 درصدی تلفات برق اهواز در سال 90

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز از کاهش 3.7 درصدی تلفات انرژی شبکه برق این شهرستان در شش ماهه نخست سال‌جاری نسبت به مدت مشابه سال89 خبر داد.

کاهش 3.7 درصدی تلفات برق اهواز در سال 90
صبه گزارش خبرگزاری فارس از اهواز به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان، یدالله حضرتی اظهار داشت: جمع‌آوری انشعابات غیر مجاز برق در قالب طرح‌های عمرانی ساماندهی شبکه برق اهواز، طرح‌های کاهش تلفات و طرح‌های تعالی خدمت در سال‌های اخیر موجب شد که میزان انرژی تحویلی به شبکه برق اهواز در نیمه نخست امسال5 میلیون و 668 هزار و 33 مگاوات ساعت باشد که نسبت به مدت مشابه سال قبل 6.2 درصد کاهش نشان می‌دهد.
وی تصریح کرد: این در حالی است که فروش انرژی به مشترکان در نیمه نخست سال جاری 3 میلیون و 682 هزار و 308 مگاوات ساعت بوده و نسبت به مدت مشابه سال 89  به میزان 0.6 درصد کاهش داشته است.
به گفته این مقام مسئول، اثر بخشی جمع آوری انشعابات غیر مجاز برق بر میزان کاهش تلفات شبکه برق اهواز به گونه‌ای است که تلفات انرژی شبکه برق اهواز در شش ماهه نخست سال جاری 35 درصد بوده که نسبت به سال گذشته به میزان 3.8 درصد کاهش نشان می‌دهد.
حضرتی ادامه داد: همچنین اجرای طرح‌های ساماندهی شبکه برق از سال 87 تاکنون موجب شد که تلفات انرژی شبکه برق اهواز در طول این سال‌ها 14.8 درصد کاهش یابد که این میزان کاهش تلفات، موجب آزاد سازی و جلوگیری از اتلاف انرژی به میزان 687 میلیون و 693 هزار کیلو وات ساعت شده که با احتساب نرخ آزاد هر کیلو وات ساعت 803 ریال، مبلغ 552 میلیارد و 217 میلیون ریال صرفه جویی  حاصل شده است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول