اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از سوی آموزش و پرورش کردستان انجام شد؛

اعلام برنامه‌های هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان در کردستان

خبرگزاری فارس: در آستانه هفته پیوند اولیا و مربیان که از 24 تا 30 مهرماه است، عناوین برنامه‌های آموزش و پرورش کردستان در این هفته اعلام شد.

اعلام برنامه‌های هفته پیوند انجمن اولیا و مربیان در کردستان
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در هفته پیوند، متناسب با عناوین نامگذاری شده ویژه برنامه‌هایی در سطح واحد‌های اداری و آموزشی استان کردستان برگزار می‌شود.
عطاء‌الله احمدی به اهداف برگزاری این برنامه‌ها پرداخت و افزود: آشنایی والدین دانش‌آموزان با قوانین و مقررات آموزش و پرورش به‌ویژه آئین‌نامه انجمن اولیا و مربیان، ارائه بهترین راهکارها برای تقویت رابطه خانه و مدرسه، ترویج و تقویت فرهنگ مشارکت‌جویی در اولیای دانش‌آموزان و تبیین جایگاه انجمن اولیا و مربیان در نظام تعلیم و تربیت از جمله این اهداف است.
وی بیان داشت: بر این اساس اجرای مراسم زنگ پیوند در مدارس استان همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه 24 مهرماه با حضور دانش‌آموزان، فرهنگیان، والدین و جمعی از مسئولان برگزار می‌شود.
وی تصریح کرد: همچنین برگزاری جلسات برنامه‌ریزی و هماهنگی و تقسیم وظایف بین اعضای ستاد، برگزاری جلسات توجیهی ویژه مدیران مدارس، نظارت دقیق و مستمر بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های هفته پیوند و تدارک ویژه برنامه‌ای برای تجلیل از اعضای انجمن‌های نمونه و ممتاز مدارس در سال تحصیلی گذشته از جمله دیگر برنامه‌های این هفته خواهد بود.
رئیس گروه انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش استان کردستان اخذ گزارش کامل برنامه‌های هفته پیوند از مدیران مدارس، بررسی گزارشات و معرفی و تقدیر از مدیران و مدارس فعال و تلاشگر در هفته پیوند را از دیگر برنامه‌های این اداره کل بیان کرد.
احمدی ادامه داد: اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری در طول هفته پیوند به صورت برگزاری مسابقه نقاشی با عنوان خانه و مدرسه، برگزاری مسابقه مقاله‌نویسی در رابطه با وظایف والدین در مقابل فرزندان و یا انتظارات فرزندان از والدین، انجام تبلیغات کافی و اطلاع‌رسانی به مردم و اولیای دانش‌آموزان در خصوص اهمیت مشارکت اولیا و نقش سازنده آنان در مسائل آموزشی و تربیتی مدارس از جمله اقدامات هفته پیوند استان خواهد بود. 
وی در پایان سخنان بر همکاری و مشارکت بیش از پیش والدین و مربیان در راستای رشد و ترقی دانش‌آموزان و شکوفایی هر چه بیشتر آنها تاکید کرد.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول