اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بازرگانی اردبیل:

تخم مرغ 28 هزار ریالی در اردبیل توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان بازرگانی استان اردبیل گفت: از روزهای آینده توزیع تخم مرغ به قیمت 28 هزار ریال در استان اردبیل شروع می‌شود.

تخم مرغ 28 هزار ریالی در اردبیل توزیع می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بیگ‌زاده عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار اردبیل در واکنش به افزایش بی‌رویه قیمت تخم مرغ در بازار اظهار داشت: قرار است در چهار نقطه شهر اردبیل تخم مرغ به قیمت 28 هزار ریال به صورت گسترده توزیع شود تا در روزهای آینده شاهد شکسته شدن نرخ این کالا باشیم.
وی به مصرف‌کنندگان وعده داد در روزهای آینده قیمت تخم مرغ روند نزولی پیدا کرده و به کمتر از این مبلغ نیز برسد.
بیگ‌زاده تصریح کرد: با هدف تعدیل قیمت تخم مرغ وزارت صنعت و تجارت پیشنهاد داده است با همراهی وزارت جهاد کشاورزی تخم مرغ با تعرفه چهار درصدی وارد کشور شود.
این مسئول خاطر نشان کرد: به منظور ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا در بازار روند ثبت سفارش ورود تخم مرغ از کشورهای خارجی با سرعت انجام می‌شود.
وی اضافه کرد: توزیع گسترده تخم مرغ و برخورد با عرضه‌کنندگان با نرخ بالا و غیرمتعارف سبب می‌شود تا نرخ این محصول پایین‌تر آمده و به قیمت سابق برگردد.
به گزارش فارس، سرپرست بازرگانی اردبیل به هماهنگی‌های انجام شده برای عرضه تخم مرغ وارداتی برای کنترل بازار اشاره کرد و ادامه داد: ابلاغ تعزیراتی شدن قیمت از دیگر مصوبات ستاد تنظیم بازار بود که باید این کار انجام شود.
وی گفت: ما در این کار با همکاری برخی از مسئولان تلاش می‌کنیم تا دست دلالان و واسطه‌گران از بازار خرید و فروش تخم مرغ کوتاه شده و مردم با قیمت واقعی این محصول را خریداری کنند.
بیگ‌زاده علت افزایش قیمت تخم مرغ را نیز کم بودن تولید داخلی و زمان جوجه‌ریزی اغلب مرغداری‌ها اعلام کرد و افزود: انتظار داریم با روندی که وزارت صنعت و تجارت در پیش گرفته قیمت تخم مرغ تعدیل شود.
به گزارش فارس، قیمت تخم مرغ در اردبیل با وجود ورود محصولات شیک از کشور ترکیه با بسته‌بندی‌های متنوع همچنان به قیمت 4 هزار تومان در مغازه‌ها و سوپرمارکت‌ها به فروش می‌رسد که مردم منتظرند که آیا وعده مسئولان در تعدیل قیمت تخم مرغ به نتیجه می‌رسد یا نه؟
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول