اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان شرقی خبر داد:

برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌ها بر‌اساس استانداردهای سازمان سنجش

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌های استان بر عهده سازمان سنجش بوده و آزمون بر اساس استانداردهای این سازمان و در سطح کیفی بالا برگزار می‌شود.

برگزاری آزمون استخدام شهرداری‌ها بر‌اساس استانداردهای سازمان سنجش
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، مرتضی موحد‌نیا‌ امشب در ‌جلسه هماهنگی برگزاری آزمون استخدامی شهرداری‌های آذربایجان شرقی از برگزاری کیفی آزمون استخدام شهرداری‌ها خبر داد.
وی اظهار داشت: امنیت فیزیکی نیز بر عهده سازمان سنجش بوده و در همین راستا همکاری‌های لازم با نیروی انتظامی نیز صورت می‌گیرد.
موحدنیا افزود: در شهرستان‌ها نیز با همکاری‌های فرمانداران و شورای تامین شهرستان این آزمون‌ها برگزار می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: آزمون‌ها در هماهنگی با دانشگاه‌ها و سازمان سنجش برگزار می‌شود و در این راستا قراردادهای لازم منعقد شده است.
موحدنیا ادامه داد: براساس قرارداد وزارت کشور با سازمان سنجش مراحل توزیع سئوال و برگزاری آزمون بر عهده سازمان سنجش بوده و آزمون براساس استانداردهای این سازمان و در سطح کیفی بالا برگزار می‌شود.
وی گفت: حمل سئوالات، قرنطینه و نیز نحوه نگهداری سئوال‌ها بر عهده سازمان سنجش است و در زمینه وسائل مجاز نیز هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود.
موحدنیا در ادامه با اشاره به همکاری نیروی انتظامی، شهرداری و آتش‌نشانی در زمینه برگزاری این آزمون گفت: جمعی از مسئولان ارشد استانی از جمله امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی از محل حوزه بازدید خواهند کرد.
وی گفت: چهار محل برای رفع نقص کارت ورودی به جلسه آزمون نیز در نظر گرفته شده که با حضور نماینده سازمان سنجش و نیز نماینده سازمان شهرداری‌ها در تبریز و دو شهر دیگر استان این محل‌ها در نظر گرفته می‌شود.
وی گفت: دانشگاه تبریز با  8 هزار نفر و دانشگاه آزاد اسلامی تبریز با  10 هزار و 400 نفر در دو نوبت پذیرایی شرکت‌کنندگان در آزمون خواهند بود و در هنرستان وحدت تبریز و  نیز محل‌های دیگر در تبریز و شهرهای استان این آزمون روز جمعه برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول