اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان:

شیوه‌های آموزشی کوهنوردی موفق اجرا شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان گفت: مقوله آموزش اصولی برای این هیئت از اهمیت فوق‌العاده‌ای برخوردار بوده و در این راه ‌موفقیت‌های بسیار خوبی نیز نصیب هیئت کوهنوردی شده است.

شیوه‌های آموزشی کوهنوردی موفق اجرا شد
سید مجتبی غلافگر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: به جرات می‌توان گفت که هیئت کوهنوردی استان اصفهان از نظر آموزش‌های کوهنوردی و سنگ‌نوردی با تمام مشکلاتی که با آن روبرو است پیشرفت‌های بسیار چشمگیری داشته است.
وی ادامه داد: بارها متذکر شده‌ام که هیئت کوهنوردی استان اصفهان از نبود یک سالن تخصصی سنگ‌نوردی رنج می‌برد که البته تا به این لحظه نیز ترتیب اثری داده نشده است.
رئیس هیئت کوهنوردی استان اصفهان در مورد اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه اداره کل تا به این لحظه سیاستگذاری‌های خوبی در مورد ورزش استان انجام داده است، تاکید کرد: اداره کل از نظر تعیین سیاست‌های ورزشی وظایف خود را به نحو احسن انجام داده و بر آن پافشاری کرده است، حال نوبت هیئت‌های ورزشی استان و شهرستان اصفهان بوده که از همه توانایی خود به این سیاستگزاری‌ها جامه عمل بپوشاند.
وی در مورد برنامه‌های آتی هیئت کوهنوردی استان اصفهان با اشاره به اعزام تیم بانوان 12 نفره این هیئت به کوه هیمالیا در تاریخ بیست و نهم مهرماه سال جاری، اظهار داشت: برگزاری مراسم صعود چهل نفر از کوهنوردان باتجربه هیئت کوهنوردی استان اصفهان، به قله کرکس واقع در اتوبان ذوب آهن و همچنین برگزاری دو کلاس کارآموزی سنگ ویژه آقایان در کوه صفه، روز‌های پنجشنبه و جمعه گذشته، از اقدامات اخیر هیئت کوهنورد استان اصفهان است.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول